Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa olet vastannut miehelle jolla paidaton kuva profiilissa vaikka julkisesti näitä miehiä paheksut kovaan ääneen.

Vierailija
17.06.2017 |

Pullistelukuvilla saa kivasti pesää. Vai etkö vastaa siksi että pelkäät että oma kroppasi ei riitä miehelle? M43

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antavat itsestään tyhjäpää kuvan. En pysty pitämään sellaista ihmistä seksuaalisesti haluttavana eli en antaisi jos olisin pelkää seksiä hakemassa.

Vierailija
2/7 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vastannut kertaakaan. Jo kuvasta on pääteltävissä että arvot ei kohtaa ja todennäköisesti haetaan ihan erilaista seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin sanot että saa kivasti pesää. Pidän tästä että naiset osaavat nykyään myös pitää miehiä objekteina ja käyttää vain seksiin.

Vierailija
4/7 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olen ollut etsimässä pelkkää seksiä, niin olen saattanut vastata. Mutta jos ja kun olen ollut etsimässä parisuhdetta (joka toki sisältää paljon seksiä) niin en todellakaan vastaa enkä ole vastannut. 

Jos nainen laittaa itsestään paljaan tissikuvan profiiliinsa, niin milloin mies hänelle vastaa? No etsiessään seksiä. Mutta ei etsiessään parisuhdetta. Ihan sama se on toisinpäin.

Vierailija
5/7 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidattomat ovat usein liian lihaksikkaita minun makuuni.

Vierailija
6/7 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos olen ollut etsimässä pelkkää seksiä, niin olen saattanut vastata. Mutta jos ja kun olen ollut etsimässä parisuhdetta (joka toki sisältää paljon seksiä) niin en todellakaan vastaa enkä ole vastannut. 

Jos nainen laittaa itsestään paljaan tissikuvan profiiliinsa, niin milloin mies hänelle vastaa? No etsiessään seksiä. Mutta ei etsiessään parisuhdetta. Ihan sama se on toisinpäin.

Yleinen harhaluulo naisilla on juuri tämä. Päinvastoin seksikäs ja avoimesti tissivakoa näyttävä nainen kelpaa mahtavasti parisuhteeseen. Eri asia on jos profiloituu maksulliseksi. silloin ei.

Vierailija
7/7 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleinen harhaluulo naisilla on juuri tämä. Päinvastoin seksikäs ja avoimesti tissivakoa näyttävä nainen kelpaa mahtavasti parisuhteeseen. Eri asia on jos profiloituu maksulliseksi. silloin ei.

Nimenomaan en kirjoittanut, että tissivakoa näyttävä nainen vaan tissit ihan paljaana esiintyvä nainen. Lue mitä kirjoitetaan, ja kommentoi siihen. 

Kuinka moni mies haluaa mennä naimisiin naisen kanssa, jolla on S24-profiilissa tissit täysin paljaana kuva?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän