Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ystävääni..

Vierailija
17.06.2017 |

Tilanne siis on se, että minulla on kaksi ystävää, jotka ovat tavanneet minun kauttani. Heidän tuttavuutensa on hyvin tuore, mutta en ymmärrä ystäväni toiminta tapaa, AV mammojen tulkintaa kaipaan ;) Eli olin järjestämässä ohjelmaa, johon ajattelin kutsua molemmat. Työkiireiden takia en ole heitä tavannut hetkeen ja lapsemme ovat myös ystäviä keskenään. Laitoin tälle ystävälleni kyselyä, pääsevätkö ja kerroin kutsuvana myös tämän toisen ystäväni lapsiensa kanssa. No, laitoin hieman myöhemmin tälle toisellekkin viestiä pääsevätkö ja vähän ajan päästä sain tältä ensiksi viestin saaneelta viestin, jossa kertoi ettei tämä toinen ystäväni pääse syystä se ja se ja hekään eivät pääse syystä se ja se. Oli kuitenkin soittanut tälle toiselle ja kysellyt tulevatko vaikka "tiesi" etteivät he pääse...

Ongelmani:
A) Miksi ystäväni meni soittamaan toiselle ystävälleni kysyäkseen pääsevätkö he, koska ei itse ollut tulossa
B) Sanoin hänelle kutsuvani, miksi hänen piti puuttua tähän kutsuun ja soittaa jo ennen kun ehdin kutsuviestiäni edes lähettämään
C) Tuntuu, että hän olisi päässyt, mutta ei halua koska tämä hänen uusi tuttavuutensa ei pääse ja valehteli. Vai menevätkö kahdestaan...?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he nyt vaan olivat muutenkin yhteyksissä, eivät vain tämän kutsuasian puitteissa ja aihe oli tullut puheeksi? Ei kannata maalata piruja seinille. :)

Vierailija
2/3 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen kuvio pikkutytöillä, teinitytöillä ja näemmä myös aikuisilla... Kun yksi nainen tutustuttaa kaksi ystäväänsä keskenään, he alkavatkin pitää yhteyttä keskenään enemmän ja enemmän ja sulkevat tämän heidät tutustuttaneen, alkuperäisen ystävänsä ulos.

Olen pahoillani ap, muuta en voi sanoa kun että irtaannu heistä, luovuta suosiolla äläkä turhaan enää haikaile heidän peräänsä, tuollaista ihmisjätettä kun on olemassa. Ehkä sinulla on muitakin ystäviä, jos ei, hanki uusia, ja MUISTA:

ÄLÄ TEE SAMAA VIRHETTÄ ENÄÄ UUDESTAAN. PIDÄ SELVÄ RAJA ERI YSTÄVIESI VÄLILLÄ, JOTKA EIVÄT OLE SAMAA PORUKKAA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hassua jos ei aikuisten ihmisten elämään mahdu ystäviä tai ne koitetaan omia :/ -AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme