Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen kimppa, kokemuksia

Vierailija
16.06.2017 |

Kiinnostaa kuulla millaisia kokemuksia varsinkin naisilla on kolmen kimpasta kahden miehen kanssa. Itse haluaisin kokeilla mutta pitäisi löytää kaksi kohteliasta herrasmiestä siihen puuhaan. Omassa fantasiassani miehet keskittyisivät ensisijaisesti minun tyydyttämiseeni. Olen kyllä todella ujo joten tuskin koskaan tähän päädyn...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen väärä ihminen vastaamaan kysymykseen, mutta sen osaan kertoa, että varmaankin luntevin paikka etsiä tällaista seuraa on xperienceunited.com. Sopivaa seuraa voi hakea suoraan taikka sitten osallistua/hakea mukaan johonkin kalenterin avoimista tapahtumista. Joka tapauksessa yksittäisen naisen on aina suht helpohko löytää seuraa hieman tiukemmillakin kriteereillä. 

Pari huomiota. Sivuston käyttö on tutustumisjakson jälkeen maksullista, mikä on hyvä asia. Meillä on puolisoni kanssa käytössä seuranhakuun spicymatch, xperienceunited ja alastonsuomi, joista viimeinen on ilmainen ja sisältää eniten niitä ei varteenotettavia ihmisiä. Toinen asia on se, että xperienceunitedssa oman profiilin näkyvyyden voi rajata monenkin asian mukaan. Käytännössä eniten näkee muita profiileja, jos 1)omassa profiilissa on kuvia 2)joku muu käyttäjä on todentanut profiilin 3) profiili on todennettu ylläpidon toimsesta. Tämä ihan sillä, että jos sivustolle laittaa kuvattoman profiilin, niin ei kannata olettaa, että näkisi muuta kuin murto-osan sivuston profiileista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi