Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko naisia lainkaan?

Vierailija
29.03.2006 |

Kumma juttu. Jotenkin tässä(kin) kulttuurissa naiskuva on vääntynyt siihen, että nainen ei halua. Ja samaa todistaa se omassa aviovuoteessa makaava lahna.

Mutta mistä sikiävät nämä tälle palstalle kirjoittelevat naisimmeiset, jotka tuntuvat olevan oikeasti kiinnostuneita seksistä ja ehkä jopa haluavatkin sitä useammin kuin joka toinen joulu?

Tietysti mukana on niitä vanhapiikanunnamiestenvihaajia kauhun tasapainoa säilyttämässä, mutta onko oikeasti olemassa kiimaisia naisia?

Minäpä epäilen, että ovat oikeasti miehiä kaikki.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina valmis. Ei siihen mitään sukupuolenvaihdosleikkausta tarvittu.

Vierailija
2/17 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. en todellakaan ole mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä myös ollut miehen kanssa, jonka piti saada vähintään 1krt/pvä! Ja se oli kyllä sitten taas jo liikaa. Harmitti herätä aamusta siihen kun toinen kihnutti kulliaan sisään, kun itse olisi saanut vielä nukkua. Sitten vielä veti käteenkin kerran pväss. Eli en ihan niin paljon halua, mutta reilusti enemmän kun kerran kuussa!!!

Ja olisin myös valmis kaikkiin kokeiluihin ja leikkeihin! tai edes apuvälineiden (dildo)käyttöön ja anaaliseksiin, mutta kun mies on minuutin muna, joka ei kestä sitten yhtään mitään! Ja toista kertaa ei saman päivän (viikonkaan) nimissä ole tiedossa.

Eli on meitä moneen junaan!

Vierailija
4/17 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saattaa turvonneiden kassiensa kanssa erehtyä junan allekin.

Vierailija
5/17 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naisen haluttomuudelle voi olla tosi monia syitä. Koska lapset valvottaa, mutta olen tosi tyytyväinen seksielämäämme, harrastamme sitä n.2xvko. Joskus on ollut kausia, että mies on mielestäni painostanut seksiin, niin silloin ainakin mun halukkuus lopahtaa ja tulee olo etten ainakaan halua. Mutta nyt kun muut asiat on kunnossa, niin oieasti seksimme on todella hyvää, rajua, kiimaista tai hellää mielen mukaan. t:halukas nainen

Vierailija
6/17 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ei seksi kiinnosta niin miksi he kävisivät täälläkään. mielipiteitään jakamassa.

Vierailija
7/17 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei olisi voinut vähempää kiinnostaa, kun olin yli kymmenen vuotta suhteessa, jossa oli miljoona muuta asiaa päin honkia. Ei mies sängyssä mitään " väärin" tehnyt tai ollut vajaamittainen (oikeastaan päin vastoin), mutta muuten kyllä loukkasi isoin ja pienin keinoin joka päivä. Tunsin jääväni aina käytännössä toiseksi muille asioille (viinalle, kännikavereille, depressiolle), vaikka puheen tasolla ex-mies puhuikin silloin tällöin hempeitä. En pihdannut, koska ajattelin että antaminen on aviollinen velvollisuus. Seksiä oli silloin kun ex-mies halusi. Mutta en kyllä nauttinutkaan, saatoin laueta 1-2 kertaa vuodessa. Välillä suorastaan kuvotti, vaikka siihen ei mitään " oikeaa" syytä ollutkaan.

No, nyt kun on tasavertainen ja -painoinen mies, seksi on mielessä harva se hetki. Teen aloitteita ja sytyn silloinkin kun mies niitä tekee. Kaiken lisäksi on ihan uskomatonta että laukean lähes joka kerta, välillä parikin kertaa saman session aikana. Ja seksiä on 3-7 kertaa viikossa (okei, lapset ovat vasta toiveissa). Suurin ero entiseen on siinä, että tämä mies osoittaa teoilla arvostavansa minua ja asettaa mut etusijalle kaikessa olennaisessa, vaikka puhuu vähemmän. Kummasti se vaan heijastuu sänkyyn. Ei ole kyse mistään valtavasta kalusta tai supertaidoista sängyssä, vaan ihan yksinkertaisesti siitä että saan olla sellainen kuin olen ja kelpaan.

En nyt sano että se on sun syytä ap, mutta omalla kohdalla syyt lahnamaisuuteen olivat sängyn ulkopuolisessa parisuhteessa.

Vierailija
8/17 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimisipa tuo meilläkin.

Tosin voisin kokeilla tuota ryyppäämistä ja väheksymistä. Auttaisiko?

Vierailija
9/17 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oman miehen näkeminen vie ne tehokkaasti :/

Vierailija
10/17 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muija on ainaki sellanen kone että iha kyllästymisee asti sais olla kepittämässä.. ja älkee käsittäkö väärin.. oikeen onnellinen asiasta.. mä paljo useemmin joudun kylmää kalaa esittää ko se =)

Vierailija
11/17 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naisethan rakastetaan seksiä, useimmissa parisuhteissa vain taitaa olla niin, että mies sammuttaa naisen halun. Miksi näin???? Miksette miehet voi olla kunnollisia?

Vierailija
12/17 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

antamalla aina kun se haluaa.

Vierailija
13/17 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö miehesi SINUT tyytyväisenä tässä elämässä, tarkoitan muutakin kuin seksiä! Jos pitää, olet todella onnekas!

Vierailija
14/17 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kulttuurissa. Naisen on luonnollista haluta vain hedelmällisessä iässä hedelmälliseen aikaan ja miehen kaikkia kaikenaikaa ;)

nim. haluaisin haluta

Vierailija
15/17 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meidän kulttuurissa. Naisen on luonnollista haluta vain hedelmällisessä iässä hedelmälliseen aikaan ja miehen kaikkia kaikenaikaa ;)

nim. haluaisin haluta

Vierailija
16/17 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaisin rakastella paljon useammin kiun tällä hetkellä (1- 2 kertaa vk ) mut meillä ei rakastella kuin silloin kun MIES haluaa... vaikka aamulla kuuden aikaan tai iltamyöhällä... mut ongelmana on varmaan se, et mä valvon aina myöhään ja mies menee nukkuun viim. 11 illalla ja pikkumies 1.8 v. nukkuu vielä samassa huoneessa

Vierailija
17/17 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Me naisethan rakastetaan seksiä, useimmissa parisuhteissa vain taitaa olla niin, että mies sammuttaa naisen halun. Miksi näin???? Miksette miehet voi olla kunnollisia?

Voi yleistyksen yleistys. Jos miehesi hakkaa ja isäsi on juoppo, niin KAIKKI miehet eivät välttämättä ole anarista. Määrittelehän kunnollinen mies. Lyön vetoa, että peittoan sen määritelmäsi mennen tullen. Silti ei heru. Asiasta on keskusteltu ja vaimokin sen myöntää, että ei nappaa, mutta on omasta päästä kiinni.

T: ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän