Miten pettäjä voi olla parisuhteessa pettämisen jälkeen?
Jollei kerro asiaa kumppanilleen? Etenkin, jos kyseessä on ollut pidempi sivusuhde.
Kertokaa..en ymmärrä.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi? Jos päätös suhteesta on harkittu, myös siitä sivusuhteesta, ei myöhemmin ehkä tule tunnontuskia.
Jos ei tule tunnontuskia, niin ei kyllä ole olemassa mitään parisuhdettakaan enää..joku kämppissuhde lähinnä.
En tiedä pidemmistä sivusuhteista, mutta olen pettänyt vaimoani muutamia kertoja. Kyseessä siis yhden yön juttuja, jotka ovat loppuneet siinä samassa. Olemme olleet avioliitossa 20-vuotta ja en ole näistä syrjähypyistä kertonut eikä minulla ole aikomustakaan kertoa.
En ole tuntenut pettämisistä pahaa omatuntoa, mikä on varmaan erikoista. Ehkä olen näin kompensoinut jotain parisuhteen ongelmia. Tiedän että jos jäisin kiinni, olisi se avioliiton loppu, sama toki myös toisinpäin.
Mä paljastin tänään,että oon pettäjä. No,mies sanoi,että "mä kerron äitille" ja sanoi,ettei pese enää mun stringejä. No mä puolestaan sanoin miehelle et "kerro vaan" ja sanoin miehelle,että en enää keitä sille mannapuuroa aamulla.
Se kalvaa mieltä hetken. Kun ei ole tunteita sitä panoa kohtaan, asia on helppo "unohtaa". Seksi on tavallaan keino hauskanpitoon siinä missä vaikka keilaaminen tai huvipuistoajelu. En osaa ajatella sitä pelkästään parisuhteeseen kuuluvaksi asiaksi.
Miksi ei voisi? Jos päätös suhteesta on harkittu, myös siitä sivusuhteesta, ei myöhemmin ehkä tule tunnontuskia.