Olen rakastunut kaveriini :(
Kaveri vain sattuu olemaan parisuhteessa ja juuri muutama kk sitten kosi tyttöystäväänsä. Ollaan oltu kavereita lapsesta lähtien, mutta nämä tunteet tulivat vasta kun hän löysi tämän naisen. Olen pitkään jopa toivonut heidän eroavan. En ole ollut mustasukkainen kaverin aiempien tyttöystävien takia, mutta jokin tässä nykyisessä saa minut aivan järjettömän kateuden valtaan. En uskalla kaverille kertoa tunteistani etten pilaa ystävyyttämme. Miten tästä voi mitenkään päästä yli? Oikein kammottaa kun välillä tulee ajateltua keinoja, joilla heidät voisi saada eroamaan.
Kommentit (7)
Olen itsekin ollut ihastunut kaveriin pariin otteeseen. Sanoisin, että aivoille pitää antaa muuta ajateltavaa. Sillä se lähtee eikä oikein millään muulla. Aloitat jonkun uuden harrastuksen, tapaat uusia ihmisiä ja menet joka ikisiin kissanristiäisiin, mitä nyt on tarjolla. Kaveriin kannattaa myös ottaa hetkeksi vähän etäisyyttä, vaikka se voi tuntua raastavalta.
Yhdelle ystävälleni kerroin myös suoraan. Kumpikaan meistä ei halunnut parisuhdetta, joten tuntui helpottavalta keskustella avoimesti tunteista ja analysoida sitä, että miksi ne olivat heränneet. Myös niiden läpikäyminen sillä tavalla henkilön itsensä kanssa ja hyvin analyyttisella tasolla laimensi niitä heti. Monestihan kaveriin ihastumiseen liittyy sellaista tiettyä kiellettyä ja salaisuuden pito ennestään vahvistaa tunteita, mikä voi sekottaa koko pään.
Osaako ystäväsi morsian laulaa? Koita saada se karaokeen, jos se ei vaikka osaisi? Tai muuten nolaat. Voit myös juoda minibaarin tyhjäksi, sekin voi auttaa.
Niin no. Itse kerroin kaverille, joka vastasi tunteisiin, ja päädyttiin panemaan. Todettiin sen jälkeen, että kivaa oli, mutta kerta riitti.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kaveri että olet homo?
Olen nainen ja kaveri mies.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin no. Itse kerroin kaverille, joka vastasi tunteisiin, ja päädyttiin panemaan. Todettiin sen jälkeen, että kivaa oli, mutta kerta riitti.
Jotkut nunnat käy alapeukuttamassa toisten seksielämää :D
Niinpä niin, surkimus. Sitten kun saisit hänet nii eipä tuo sitten kiinostanukkaa. Kyllä tuommoset tiedetään.