Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei elämänhalua eron jälkeen

Vierailija
14.06.2017 |

Mies jätti 20 yhteisen vuoden jälkeen etsiäkseen itseään.

Erosta nyt miltei vuosi ja oloni ei ole kuin hitusen parempi. En halua enää elää, minulla ei ole mitään. Lapsemme vuoksi jaksan jotenkin yrittää, hän ansaitsee äidin. Haastava työnkikin pakottaa päivittäin ovesta ulos mutta muuta en jaksa.

Ilmeisesti en ole rumimmasta päästä koska saan huomiota, mutta en voi kuvitellakaan mitään ikinä enää koskaan kenenkään kanssa.

Miten ikinä voi eron jälkeen enää elää? Olen valmis hautaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Mies lähti viime syksynä 25 v avioliitosta ja ilmoitti ettei halua olla kanssani missään tekemisissä. Varotti vielä että jos yritän ottaa yhteyttä hankkii mulle lähestymiskiellon. Olen ihan rikki koska mun pitäis päästä jotenkin puimaan asiaa joka tuli ihan puskista. Eka sanoi ettei ala jurnuttamaan enää mitään vaan elää uutta upeaa ja täyttä elämää. Mun kontolle on jäänyt kaikki käytännön asiat kuten talon myynti. Yllättävän moni asia on hankala, jos toinen ei ota mitään kontaktia. En oikeasti tiedä selviänkö tästä elävänä. Kahden lapsen takia pitää yrittää mut just nyt tuntuu ylivoimaiselta

Vierailija
2/3 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny ammattiauttajan puoleen. Jos erosta kulunut jo vuosi, pitäisi olla valoa näkyvissä tunnelin päässä. Oliko sinulla parisuhteessa omaa elämää siis ystäviä, matkoja ja tapaamisia ystävien kanssa, harrastuksia? Jollei, se osittain selittää tuon lamaantumisen ja itse asiassa myös eron. Kukaan ei halua toiselle se ainoa juttu elämässä ts. parisuhteessa pitää olla puolisoilla myös omaa elämää. Ammattiauttajan jälkeen suosittelisin irtiottoa - pitkä reissu ulkomaille tai jotain muuta sellaista mistä olet aina haaveillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan päästää irti. Yksin tänne synnytään ja yksin arkkuun laitetaan. Oma yksilön elämä on arvokas, riippumatta onko suhteessa vai ei.

Olet kokonainen ihminen jolla on oma henkilötunnus, et ole mikään puolikas.

Arvosta elämääsi. Kyllä se jonain päivänä helpottaa. Toki voi hakea ammattiapua.