Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunkiko se valkoinen mies hiukan joka matereelle itse?

Vierailija
14.06.2017 |

Otetaan milä manner tahansa niin eikö vlkoinen mies itse tunkenut väkivalloin joka maahan ja tappanut sen alkuperäiskansoja jopa ihan sukupuuttoonkin? Ynnä johtavat maat ryöstäneet vieläpä edellisten asukkaiden haudatkin ja museoineet ne?

Miltäpä arvelette esim Amerikan intiaaneista tai eskimoista tuntuneen? Tai afrikklaisista kun väkivalloin tultiin vaan ja eikun tappaamaan ja uskonto väkisin meiltäkin muuttamaan? Tapettiin jos ei suostunut olemaan samaa mieltä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että tunkikos houkan valkoinen mies joka mantereelle itse? Ja tappoiko edelliset asukkaat? What goes around goes around!

Vierailija
2/39 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vaan hiljaista täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaan milä manner tahansa niin eikö vlkoinen mies itse tunkenut väkivalloin joka maahan ja tappanut sen alkuperäiskansoja jopa ihan sukupuuttoonkin? Ynnä johtavat maat ryöstäneet vieläpä edellisten asukkaiden haudatkin ja museoineet ne?

Miltäpä arvelette esim Amerikan intiaaneista tai eskimoista tuntuneen? Tai afrikklaisista kun väkivalloin tultiin vaan ja eikun tappaamaan ja uskonto väkisin meiltäkin muuttamaan? Tapettiin jos ei suostunut olemaan samaa mieltä.

Me ollaan nykyajan intiaaneja. Valkoinen mies on musta

Vierailija
4/39 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

heikompi tulee syödyksi ja koulukiusatuksi. valitettavasti

Vierailija
5/39 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pitäisikö sitten vähän itse meidänkin miettiä mitä tekevät jotkut egyptiläisten hautamuumiot jossain vtun vitriinissä?

Vierailija
6/39 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tähän pitäisi kommentoida?

Vierailija
7/39 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja kehittää keinot maapallon saastumisen taltuttamiseen

Vierailija
8/39 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pitäisikö sitten vähän itse meidänkin miettiä mitä tekevät jotkut egyptiläisten hautamuumiot jossain vtun vitriinissä?

kysy egyptiläisiltä

Vierailija
9/39 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lue avausviestistä muuta kuin että tunkeutujilta pitää puolustautua.

Vierailija
10/39 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoisitten jos isoisänne ripustettaisiin turisteille vitriiniin nähtäväksi? Tai suomalinen kyykytettäisiin afrikkalaisten toimesta niinkuin me käytiin lähetysretkillä tekemässä ja suomalainen keittelisi kahvit sille mustalle isännälle joka asuu sitten kartanoissamme?

Tai Australian alkuperäiskansat: tykkäisittekö kun he syöksyisivät kirkkoihimme ja tuhoaisivat ne?

Tai saamelaiset valtaisivat kaikki viljelyksemme ja ajasivat meidät kaikki suomalaiset ahtaalle vaikka vain Turkuun ja Uudelle maalle ja ahvenanmaalle?

Vierailija
11/39 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kysy egyptiläisiltä

Kysyinkin ja he näkevät sen niin että kaikki ryöstetyt jutut pitääkin palauttaa!

Vierailija
12/39 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista olisikaan, jos Afrikka löydettäisiin vasta nyt? Olisiko se onnellinen ja rauhallinen Eden? Ilman sotia ja muuta kamalaa?

Vierailija
13/39 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että mitäpä me ollaan tähän kaikkeen sanomaan jos välillä tulee muualta tekemään meille tismalleen sitä samaa jota teimmekin itse me valkoiset! Ja todella törkeästi on Israelkin pöllinyt koko Palestiinan melkein jo vaikka vaikka vain rehelliset perivät maan.

Vierailija
14/39 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään muu kuin valkoinen rotu joka on tehnyt kaikille ja tälle pallolle nämä paskamaisimmat karmeimmat ja hirveimmät temput!

Vierailija
15/39 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoisitten jos isoisänne ripustettaisiin turisteille vitriiniin nähtäväksi? Tai suomalinen kyykytettäisiin afrikkalaisten toimesta niinkuin me käytiin lähetysretkillä tekemässä ja suomalainen keittelisi kahvit sille mustalle isännälle joka asuu sitten kartanoissamme?

Tai Australian alkuperäiskansat: tykkäisittekö kun he syöksyisivät kirkkoihimme ja tuhoaisivat ne?

Tai saamelaiset valtaisivat kaikki viljelyksemme ja ajasivat meidät kaikki suomalaiset ahtaalle vaikka vain Turkuun ja Uudelle maalle ja ahvenanmaalle?

Faarao oli sukua englantilaisille. Kleopatralla oli siniset silmät. Maahan tunkeutuneet afrikkalaiset hävittivät eurooppalaiset juuret ja sivistyksen.

Vierailija
16/39 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista olisikaan, jos Afrikka löydettäisiin vasta nyt? Olisiko se onnellinen ja rauhallinen Eden? Ilman sotia ja muuta kamalaa?

Jo koko kysymyksesi ontuu: jos manterella on jo ihmisiä niin valkoinenko senkin sitten " löytää" ja varmaan löytäjä sitten pitää? Mitä vtun löytämistä tuommoinen muka on?

Ja saattaisi olla onnellisempi .

Vierailija
17/39 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen mies tappoi myös whites fightning whites : Jeesuksenkin!

Vierailija
18/39 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faarao oli sukua englantilaisille. Kleopatralla oli siniset silmät. Maahan tunkeutuneet afrikkalaiset hävittivät eurooppalaiset juuret ja sivistyksen.

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2022313/Up-70-British-me…

We've got the same mummy! Up to 70% of British men are 'related' to the Egyptian Pharaoh Tutankham

Vierailija
19/39 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään muu kuin valkoinen rotu joka on tehnyt kaikille ja tälle pallolle nämä paskamaisimmat karmeimmat ja hirveimmät temput!

Japani toisessa maailmansodassa. Idi Amin, Jean_Bedel Bokassa, Mao jne. Kyllä niitä löytyy.

En pyydä anteeksi valkoisuuttani! Ja niin, muistakaapa ne suomalaiset orjat Venäjällä. Milloin saamme korvauksia?

Vierailija
20/39 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo koko kysymyksesi ontuu: jos manterella on jo ihmisiä niin valkoinenko senkin sitten " löytää" ja varmaan löytäjä sitten pitää? Mitä vtun löytämistä tuommoinen muka on?

Ja saattaisi olla onnellisempi .

Eli mielikuvituksesi loppui juuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä