Nummela / Vihti ja lähialueet: olisiko kiinnostusta suljetulle fb tukiryhmälle ne jotka saavat vauvan 2017 - 2018 aikana?
Hei, olen 31-v. viime syksynä Nummelaan muuttanut 4 veen äiti joka jäi nyt äitiyslomalle ja seuraava on tulossa varmaankin heinäkuun aikana. Olisi kiva perustaa fb tukiryhmä/kahvirinki tai vastaava mammoille jotka haluavat lisäkontakteja alueella (sähköisesti tai naamatusten), en nimittäin itse tunne täältäpäin oikein ketään ja etenkin syksyllä ja talvella olisi hauska löytyyä samanhenkistä seuraa lähitienoolta. (omat harrastukseni käsityöt, koira, perhe jne..)
Mikäli muita kiinnostuneita löytyisi tätä kautta saisin ryhmän perustettua, sillä vaatii ainakin ens alkuun yhden jonka kutsua ryhmään :) perustan asiaa varten sähköpostin ens alkuun jos jotakuta kiinnostaisi :)
Kommentit (3)
Moikka! Täällä 28v. kahden lapsen äiti (taapero 2v. ja vauva 2kk) olisi kiinnostunut tutustumaan uusiin ihmisiin. Facebookissa en valitettavasti ole, mutta sähköpostilla voisin kertoa lisää itsestäni :).
Moikka Aurora-! hauska että viestini on sentään joku nähnyt :)... Perustin kumminkin sähköpostin jonka kehtaan täällä julkasta, joten voit laittaa sitä kautta viestiä minulle: mammaryhma@gmail.com . Edelleen voisin fb ryhmänkin perustaa mutta näyttää haasteelliselta saada porukkaa kokoon tätä kautta...
Nosto