Yllätänkö netistä tutun naisen?
Mitä mielipiteitä: olen ollut yhteydessä mielenkiintoiseen naiseen nyt parin kuukauden ajan netin kautta. Tapaamisesta on ollut tavallaan puhetta, mutta mitään ei ole vielä sovittuna enkä ole pyytänyt häntä ulos. Olen todella ihastunut, hän pyörii mielessäni päivin ja öin. Haluaisin yllättää hänet, ja mennä odottamaan häntä joku kerta työpaikan ulkopuolelle. Kokisin sen aika romanttiseksi ajatukseksi, eikä ensitapaaminen olisi siten niin jännittävä.
Mitä olette mieltä, haluaisitko tulla yllätetyksi vastaavalla tavalla? Ilahtuisitko?
M40
Kommentit (11)
Vainoamisen puolelle meinisi, jos naisen kanssa ei ole tapaamisesta edes sovittu. Ei kannata toteuttaa, vaikka hinku olisikin tavata hänet, vaan ihan normaalisti ehdotat tapaamista kahvilaan tai kävelylle tms.
Jos tämä ei ole provo niin älä mene. Ihan varmasti nainen kokisi en ahdistavana ja ajattelisi lähinnä "mikähän hullu stalkkeri toikin on." Pyydä mielummin naista kahville tai syömään.:)
Voisitteko kertoa tarkemmin miksi se on huono idea? Eikö miehen kiinnostus olisi hivelevää?
M40
Kyllä se jo kerrottiin, että vainoamiseksi menee. Siksi. Ei tämä tästä kyselemällä muuksi muutu. Itse ajattelisin, että olet joku ihan hullu tyyppi, jos olisit yhtäkkiä duunipaikkani ovella ihan vaan minua odottamassa. Tuntematon ihminen. Todennäköisesti ilmoittaisin poliisille vainoamisesta.
Vähän stalkkerivaikutelman siitä saa.
Ja toiseksi nainen haluaa takuulla olla parhaimmillaan teidän ensitapaamisella eikä arkilookissa työpäivän nuuduttamana.
Mikäli itse olisin kiinnostunut miehestä, niin se voisi olla tosi kivaa. Mutta tämä kyllä silti vaatisi sen, että olisin vähintään kerran, mieluummin kaksi, tavannut hänet.
Jos tulee "yllättämään" duunipaikalle, ilman että olisi ikinä nähnyt, niin kokisin ahdistavana. Tulee mieleen vainoaminen.
En missään tapauksessa haluaisi tulla yllätetyksi noin. Olisin todella vaivaantunut. Yllätä sitten joku kerta kun/jos olette muutaman kerran tavanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vähän stalkkerivaikutelman siitä saa.
Ja toiseksi nainen haluaa takuulla olla parhaimmillaan teidän ensitapaamisella eikä arkilookissa työpäivän nuuduttamana.
Tämä. Vielä, jos töissä on muutenkin ollut huono päivä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielipiteitä: olen ollut yhteydessä mielenkiintoiseen naiseen nyt parin kuukauden ajan netin kautta. Tapaamisesta on ollut tavallaan puhetta, mutta mitään ei ole vielä sovittuna enkä ole pyytänyt häntä ulos. Olen todella ihastunut, hän pyörii mielessäni päivin ja öin. Haluaisin yllättää hänet, ja mennä odottamaan häntä joku kerta työpaikan ulkopuolelle. Kokisin sen aika romanttiseksi ajatukseksi, eikä ensitapaaminen olisi siten niin jännittävä.
Mitä olette mieltä, haluaisitko tulla yllätetyksi vastaavalla tavalla? Ilahtuisitko?
M40
Ottaen huomioon että ette ole kertaakaan tavanneet, minulle tulee jo tuosta lihavoidusta kohdasta stalkkerivibat. Et voi mitenkään tietää minkälainen tuo nainen on luonnossa, joten et voi oikeasti olla ihastunut häneen. Ihastuksesi kohdistuu mielensisäiseen haavekuvaasi.
Ehdota treffejä ihan normaalisti. Jos hän suostuu, pääset sitten vasta arvioimaan onko hän oikeasti ihana vai ei.
Mulle tehtiin kerran noin :D Olin pitänyt yhteyttä juurikin netissä mielenkiintosen tyypin kanssa. Oli kesä ja olin ollut viikonlopun festareilla. Hemmo keksi tulla mua yllättäin junalle vastaan, ennen ensimmäistäkään treffejä siis.
Olin valvonuy kaksi päivää, tukka rasvassa pitkin päätä, likaiset vaatteet ja haisin hieltä. Tunsin oloni ihan hirveeksi. :(Oli puoliyö. Odotin vaan pääseväni nukkumaan, mutta kaveri hyppäsi esiin ja halusi viedä kävelylle.
Kiersimme jonkun lenkin, ja itse asiassa olin ihan kiinnostunut vielä tyypistä, mutta hänestä ei kuulunut seuraavana päivänä mitään. Ei mitään. Lopulta kun kysyin tunnelmia niin vastasi kierrellen että ei kuulema sykähdyttänyt niin paljon kuin oli toivonut...
Kyllä näitä sankareita löytyy.
Hui kamala! En todellakaan haluaisi!