Olenko raskaana vai mitä?
Nyt on outo ja pelottava tilanne meneillään.. Ensiksi, kun kaikki varmaan kysyy olen 22 ja ei ole aijempia lapsia mutta raskaus olisi toivottu.
Minulla alkoi 10 pv tätä kuuta lauantaina ns outo välivuoto menkkojen välissä, joka on TOSI runsasta.. Minulla menkat AINA alkaa 28 pv ja vuoto kestää ehkä 3pv. Tosiaan viime menkkojen jälkeen (28 pv toukokuu) harrastin seksiä seuraavan päivänä kun menkat loppui, eli olikohan 2pv ja sitten alkoi vuoto 10pv joka on tosi runsas vieläkin 14pv.. Mitä ihmettä tämä on? Eihän munasolu ole vielä kunnolla edes hedelmöittynyt? Harrastimme mieheni kanssa seksiä myös sattumalta juuri ennen kuin menkkani alkoivat. Tosiaan nyt tässä "välivuodossa" ollut alaselkä kipua todella paljon ja alavatsa kipua.. Todella outoa sillä ikinä ei ole näin runsasta vuotoa ollut edes menkkojen aikaan kun tuli ekana päivänä tamponin läpi REILUSTI alkkareihin..tosiaan nyt 5 päivänä tuntuu että selkäkipu lisääntynyt ja vuodon määrä vaihtelee tosi paljon mutta nyt yöllä alkoi tulemaan oudosti tosi paljon taas.. enkai voi olla raskaana ja tämä varhainen keskenmeno?