Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastaisitko seksiä 17v jos olisit 25v?

Vierailija
13.06.2017 |

Vastauksia kehiin, kiitos !

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se aika rankka rupeama.

Ainakin olisi saanut olo 42 vuotiaana.

Vierailija
2/6 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan aloituksen... 17v kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa niin miksi ei? Suojaikä on 16-vuotta joten sen puolesta ok. Toki vähän pitää katsoa toisen kypsyyttä jne..

Vierailija
4/6 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies yli 60v ja olisin heti halukas ja valmis rakastelemaan 17v naisen kanssa.

Vierailija
5/6 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorelle naiselle kokenut mies on hyvä opettaja, varsinkin kun kummallakaan ei ole keskinäisiä velvotteita.

Vierailija
6/6 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies yli 60v ja olisin heti halukas ja valmis rakastelemaan 17v naisen kanssa.

Kyllähän nuoria naisenalkuja on ja seksikkäitä isoine rintoineen. En mene vonkaamaan antaa tyttöjen kasvaa aikuiseksi, kerran tosin naida napsautin yhtä naista joka oli aivan aikusen näköinen. Ja ihan hullu munan perään, no saimme orgasmit, kysyin sitten ikää ei perkele se oli 16v. Kyllä hävetti, sanoin että pidetään tämä kahdenkeskeisenä asiana sillä pedofiilistä saa rapsut. Tyttö ei onneksi kertonut, vuosia siitä näin NAISEN ja häntä hymyilytti, turistiin vähänaikaa ja nainen sanoi mennään meille kahville, sanoin kyllä se käy, sitten sanoi hänenluolaan haluatko seksiä?. Pestiin värkit ja helvetti että sain hyvät kyydit. Kahviteltaessa puhuimme äsken tapahtunutta. Nainen sanoi teki hyvää olet entiselläsi osaat kyllä antaa hyvät orkut niinkun silloin..................... Kantsis kysyä kyllä ikää, minä tein virheen.