Ikäero???
Olen 29-vuotias ja olemme olleet mieheni kanssa yhdessä n 2,5 vuotta ja kohta vuoden naimisissa. Mieheni on minua 6,5 vuotta vanhempi.
Minua vaivaa älyttömästi se, että miehelläni oli sinkkuna juttuja itseään nuorempien naisten kanssa. Tai oikeastaan eniten vaivaa se, että mieheni tapasi muutaman kerran 22-vuotiasta ollessaan itse 33-vuotias. Pidän tuota lapseen sekaantumisena. Ja siitä nyt hyvin paljon riidellään.
Kyllä itsellänikin on ollut isoja ikäeroja. 26-vuotiaana seurustelin 38-vuotiaan kanssa hetken ja deittailin 44-vuotiasta pari kertaa.
Mutta en pääse yli mieheni jutusta niin nuoren kanssa. Lisäksi pelkään, että mieheni rakastuu jokaiseen vastaan tulevaan 20v naiseen.
Mieheni jopa väittää ettei muista/tiedä kyseisen naisen nimeä tarkasti/kokonaan. Tästäkin riitelemme, kun en voi nähdä kuvaa kyseisestä naisesta. Mies vain väittää ettei ollut mikään silikoni teinipissis...
Mitä mieltä porukka tästä on ja miten tämä suhdettamme hiertävä asia tulisi hoitaa? Asiallisia vastauksia, kiitos.
Kommentit (4)
Sori, mutta kuulostat siltä että sulla on pakkomielle. Mitä kummallista siinä nyt on että ihmisellä on suhteita eri ikäisten kumppanien kanssa? Tuolla menolla ajat miehesi takuulla toisen naisen syliin. Ei kukaan jaksa kuunnella tuollaista syyllistämistä ja jankutusta ikivanhoista asioista. Päästä irti hyvä ihminen.
Kuka voi muistaa vuosien takaa nimiä ihmisistä jotka nähnyt pari kertaa??? En minä ainakaan muista ja hyvä niin :D
Menneet on menneitä molempien osalta ja pitäisikö vaan keskittyä yhteiseen tulevaisuuteen
Nuorelle naiselle on ok tapailla vanhempaa miestä, mutta vanhempi mies ei saisi tapailla nuorempaa naista?
22v ja 26v ei kuitenkaan ole suurta eroa, ja itse kerrot kuitenkin tapailleesi 18v vanhempaa miestä.