Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä tuttuni ystävien tapaa ONNITELLA AVIOEROSTA?

Vierailija
13.06.2017 |

Tuo tuttuni siis erosi miehestään ja julkaisi avioeropaperin netissä. En ymmärrä hänen ystäviensä tapaa onnitella häntä avioerosta. Minusta erot, etenkin avioerot, kun on pieniä lapsiakin mukana, ovat aina surullinen asia. Nyt ihmiset onnittelevat kuin jotain kihloihin mennyttä tai valmistunutta. Mitä ehmettiä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään nyt vielä, että kyseinen mies, josta hän erosi ei ainakaan tiettävästi ollut mikään hakkaava paskiainen, vaan ihan täyspäinen mies, joka on tiiviisti nytkin lapsiensa elämässä mukana.

ap

Vierailija
2/6 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tietää millainen mies on todellisuudessa ollut. Sen tietää ainoastaan aviopari itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ihminen itse tekee erostaan tuollaisen shown että oikein julkaisee eropaperista kuvan netissä niin eiköhän se ole toivottu ja odotettu lopputulos josta voi onnitella.

Vierailija
4/6 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi tietää millainen mies on todellisuudessa ollut. Sen tietää ainoastaan aviopari itse.

No eivätpä tiedä ne onnitelleetkaan. Eronnut nainenkaan ei julkaissut avioeropaperiaan mitenkään hilpeillä saatesanoilla, vaan neutraalisti. Mikä siis saa ihmiset onnittelemaan avioerosta?

ap

Vierailija
5/6 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on taas tätä voimaantuneiden naisten feministip**kaa, jossa ajatellaan olevan lottovoitto päästä kaikista miehistä eroon. Tietysti tätä juhlistetaan ja onnitellaan siskolta toiselle.

Vierailija
6/6 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä muijalla on uusi kiikarissa niin sietääpä onnitella.Voisi onnitella sitä miestäkin,ehkä ovat onnellisempia erillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi