Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassatöissä saatu miesten huomio huvittaa

Vierailija
13.06.2017 |

Olen työtön korkeakoulutettu, ja teen nyt oman alan töitä etsiessä vuokrahommia kaupan alalla. En muista, että olisin vuosiin saanut näin paljon vastakaikua ystävällisyydelle (on pitänyt säätää sitä vähän alaspäin) ja hymyilylle jne. kuin nyt. Eilen muutama miestyöntekijäkin flirttaili todella estottomasti. Asiakkaat jää notkumaan tiskinnurkkaan.

"omissa" piireissäni olen tottunut olemaan ihan ilmaa, vaikka kuinka olisin yliystävällinen, tuntuu että ihmiset saa minusta vain kovan vaikutelman :/

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Kai osaat erottaa flirtin normaalista ystävällisestä käytöksestä?

Vierailija
2/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun et pahastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Outo kysymys. Sun varmaan vaan pitää luottaa siihen, että osaan.

Vierailija
4/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pitopalvelussa töissä ja samassa on työpaikkaruokala. Mä välillä tuuraan kassalla ja kyllä vaan huomio on taattua.

En ole kaunotar ja ylipainoakin on, mutta suusta sujuva ja nauravainen. Treffikutsuja on tullut joka kerta, kun siinä nökötän "niin söpösti ja haluttavasti". (< viime viikolla sanottua) Mun mielestä tuo ei ole ystävällisyyttä, jopa jo härskiä puhetta.

Pari vuotta sitten yksi mies järkkäs parit kesäjuhlat ja tilasi sapuskat ja työntekijät duunista. Oli pyytänyt vielä sen tietyn kassan tarjoilemaan juhliinsa. No, nyt ne on naimisissa. :D

ohis

Vierailija
5/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pelkää ja asennoituu korkeakoulutettuja naisia kohtaan aika voimakkaasti, varsinkin ne "tavis" miehet. Se on sääli.

Vierailija
6/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pelkää ja asennoituu korkeakoulutettuja naisia kohtaan aika voimakkaasti, varsinkin ne "tavis" miehet. Se on sääli.

Mutta miten se tähän liittyy? Ei kai ap tuo koulutustaan esille siinä kaupan tms. kassalla?

Vierailija
7/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tuijotan kassoja että hermostuisivat 😂 Olen nainen enkä flirttaa

Täällä pohjosessa tuijotetaan kaikkia.

Luulet vaan olevasi.

Vierailija
8/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Outo kysymys. Sun varmaan vaan pitää luottaa siihen, että osaan.

Tuo oli todella tyhmä kysymys, sillä miehet vonkaavat, eivät flirttaa. Jos miehellä ei ole taka-ajatuksia, on hän vähintäänkin naimisissa tai jostain muusta, vaikkapa äidistään, traumatisoitunut.

Vierailija
9/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten se tähän liittyy? Ei kai ap tuo koulutustaan esille siinä kaupan tms. kassalla?

Mä etsin korkeakoulutettuja uranaisia kaupan kassoilta tästä lähin.

Vierailija
10/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulutetut naiset usein huolivat vain korkeakoulutetun miehen, joten on ymmärrettävää, että "tavis"miehet suuntaavat katseensa sinne, missä vastaanotto on keskimäärin lämpimämpää. Ei ole kyse mistään pelosta.

Vierailija
11/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NImenomaan ei tuonut koulutustaan esille. Jos olisi tuonut olisi tässä kuvatun teorian mukaan jäänyt sympaattiset kohtaamiset tapahtumatta.

Vierailija
12/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, minä ainakin ymmärsin, että ei "omana itsenään" eli tilanteissa joissa koulutus on esillä, saa huomiota. Kun miehet ajattelee että on "vaan" kassa, niin sitten kyllä onnistuu.

Olen itse korkeakoulutettu, jolla on paljon suorittavaa ja suht matalan osaamistason työtä tekeviä kavereita. Ja heidän juhlissaan olen saanut monesti aika nyreää kohtelua miehiltä, ja se menee AINA pois, kun kerron johonkin sopivaan väliin että isäni on autonrassari ja äiti siivooja. Se tunnelman vaihtuminen on ihan käsinkosketeltavaa.

Vierailija
13/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas huvittaa eräs kaupan kassa, pulska ja aika ruma nainen. Yrittää flirttailla aina miehelleni ja jää tuijottamaan oikein odottaen miehen katsetta takaisin. Ilme muuttuu sellaiseksi ärsyyntyneeksi kun tulen miehen takaa pakkaamaan tavaroita ja hän tajuaa ettei mies ollutkaan yksin. Aina ihan superiloinen kunnes tajuaa ettei mies ole yksin liikenteessä.

Sama tapahtuu seuraavalle mies asiakkaalle. Varmaan ainoa paikka jossa saa edes jotain huomiota miehiltä.

Vierailija
14/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

taasnäitänirppanokkia kirjoitti:

Minäkin tuijotan kassoja että hermostuisivat 😂 Olen nainen enkä flirttaa

Täällä pohjosessa tuijotetaan kaikkia.

Luulet vaan olevasi.

Miten kenenkään tuijottaminen liittyi aloitukseen?

Vierailija
15/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, minä ainakin ymmärsin, että ei "omana itsenään" eli tilanteissa joissa koulutus on esillä, saa huomiota. Kun miehet ajattelee että on "vaan" kassa, niin sitten kyllä onnistuu.

Olen itse korkeakoulutettu, jolla on paljon suorittavaa ja suht matalan osaamistason työtä tekeviä kavereita. Ja heidän juhlissaan olen saanut monesti aika nyreää kohtelua miehiltä, ja se menee AINA pois, kun kerron johonkin sopivaan väliin että isäni on autonrassari ja äiti siivooja. Se tunnelman vaihtuminen on ihan käsinkosketeltavaa.

samanlaisia kokemuksia

Vierailija
16/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokratyöntekijöissä on tohtoreitakin. Miesraukat menee kassatädin valeasuun :'D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi