Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Patti ja iso mustelma sisäreidessä ilman syytä - vainoharhailen

Vierailija
12.06.2017 |

Mulla on ollut lähellä nivusia sisäreidessä jo useamman kuukauden ihonalainen patti. Se siis ei juurikaan näy, mutta tuntuu kun ihoa koskettaa siitä kohtaa. Ei ole kipeä, painelu tuntuu lähinnä epämiellyttävältä.

Nyt siihen on ilmestynyt iso mustelma patin ympärille ja patti on ehkä tullut vähän enemmän pintaan; näkyy vaaleana kohtana mustelman keskellä. Mustelma alkoi pienenä ja hailakkana, niinkuin ne yleensä. Ja nyt se vaan kasvaa ja tummenee.

Mistä ihmeestä tässä voi olla kyse? Sisäreiteni ei ole ottanut osumaa mistään, joten vaikea uskoa, että tuo patti olisi jostakin sellaisesta tullut. Mietin vaan kehtaanko varata lääkäriaikaa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai varaisitko suoraan krematorioajan?

Kiireellinen lääkäriasiahan tuo on, jos et sitä itse tajua.

Vierailija
2/3 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla verisuonen tulehdus tai suonikohju? Se tuntuu sellaisena kovana kohtana. Jos kohju tulehtuu, niin siihen tulee mustelma ympärille.

Mene näyttämään lääkärille, se todennäköisesti leikataan pois. Voi olla vähän vaarallinenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai varaisitko suoraan krematorioajan?

Kiireellinen lääkäriasiahan tuo on, jos et sitä itse tajua.

En tiedä oletko sarkastinen, mutta meillä on ainakin läheisessä terveyskeskuksessa sellaiset ryysikset, että ei sinne kehtaa mennä jonottelemaan ja tuhlaamaan kenenkään aikaa ellei ole suunilleen pää kainalossa :D

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi