Ihanaa olla 8500 km:n päässä suomesta ja suomalaisista
Ihmiset on paljon rennompia,eivät kokoajan kitise ja käyttäydy kusipäisesti,
ei notku lökäpöksy ja arabi jengit kulmilla mölyämässä ja ahdistelemassa,lämpö on kokoajan 26-32 astetta,kaikki on halvempaa ja ruoka tuoretta,
Ei ahdista yhtään niinkuin suomessa,
heti kun on taas tarpeeksi rahaa niin takaisin,
No firmassahan on yt:t päällä
Kommentit (9)
Ei tuo ole ruikuttamista vaan pätemistä, että hän on parempana ihmisenä maailmalla.
Silti pitää alentaa itsensä tänne kirjoittelemalla.
Ilmankos täällä on ollut nyt mukavampaa. Se johtui siitä, että ap lähti pois ja negatiivinen energia lähti mukana.
Joo, pysy siellä. Pysyy kaikki osapuolet tyytyväisempänä.... hmmm jaa tosiaan, ehkä se on toisaalta vähän epäreilua niitä sikäläisiä kohtaan. No, myötätuntoni on heidän puolellaan.
Olet siis Phuketissa? Huutonaurua. Siellä turistirysässä vasta paikalliset vähemmistönä ovatkin.
Kuulostaa ihanalta. Minäkin pääsen täältä jääkaudelta taas pakoon parin viikon päästä. Missä päin majailet tällä hetkellä? Myydäänkö siellä buddha- patsaita?
Mä olen vaan1500 km päässä, mutta luulen että en palaa ennen eläkeikää. Suomen ilmapiiri on niin tukahduttava eikä työllä ansaitulla rahalla pysty siellä kuin kitkuttelemaa.
Mullakin unohtuisi oikeenkirjoitussäännöt jos olis noin ihanaa. Terkkuja sinne Lusakaan!
Ai että niin ihanaa on, että pitää täällä suomalaisella keskustelupalstalla pistää viestiä.