Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa olla 8500 km:n päässä suomesta ja suomalaisista

Vierailija
12.06.2017 |

Ihmiset on paljon rennompia,eivät kokoajan kitise ja käyttäydy kusipäisesti,
ei notku lökäpöksy ja arabi jengit kulmilla mölyämässä ja ahdistelemassa,lämpö on kokoajan 26-32 astetta,kaikki on halvempaa ja ruoka tuoretta,
Ei ahdista yhtään niinkuin suomessa,
heti kun on taas tarpeeksi rahaa niin takaisin,
No firmassahan on yt:t päällä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että niin ihanaa on, että pitää täällä suomalaisella keskustelupalstalla pistää viestiä.

Vierailija
2/9 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä maa, mikä kaupunki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole ruikuttamista vaan pätemistä, että hän on parempana ihmisenä maailmalla.

Silti pitää alentaa itsensä tänne kirjoittelemalla.

Vierailija
4/9 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos täällä on ollut nyt mukavampaa. Se johtui siitä, että ap lähti pois ja negatiivinen energia lähti mukana. 

Vierailija
5/9 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pysy siellä. Pysyy kaikki osapuolet tyytyväisempänä.... hmmm jaa tosiaan, ehkä se on toisaalta vähän epäreilua niitä sikäläisiä kohtaan. No, myötätuntoni on heidän puolellaan.

Vierailija
6/9 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis Phuketissa? Huutonaurua. Siellä turistirysässä vasta paikalliset vähemmistönä ovatkin.

Vierailija
7/9 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta. Minäkin pääsen täältä jääkaudelta taas pakoon parin viikon päästä. Missä päin majailet tällä hetkellä? Myydäänkö siellä buddha- patsaita?

Vierailija
8/9 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vaan1500 km päässä, mutta luulen että en palaa ennen eläkeikää. Suomen ilmapiiri on niin tukahduttava eikä työllä ansaitulla rahalla pysty siellä kuin kitkuttelemaa.

Vierailija
9/9 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin unohtuisi oikeenkirjoitussäännöt jos olis noin ihanaa. Terkkuja sinne Lusakaan!