Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kertokaa kokemuksistanne kun olette olleet katsomassa stripparia

Vierailija
29.03.2006 |

Minun yksi fantasia on haaveilla miehistä jotka ovat katsomassa stripparia - joko stripparibaarissa tai private-showssa. Kiihotun siitä kun mies kiihottuu ja näihin liittyy aina myös runkkausfantasiat. Olisi ihanaa kiihottua niistä kiimaisista miehistä ja sen jälkeen katsoa kun mies runkkaa. Pitäisköhän joskus mennä oman miehen kanssa...

N30

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parissa polttareissa on oltu strippipaikassa, ja mikäli sinulla on aiheesta kiihottava mielikuva, niin älä pilaa sitä todellisuudella. Itselläni on kaikenlaisia fantasioita, joissa nainen on selkeä objekti. Strippipaikassa käyminen on melko latistavaa. Molemmilla kerroilla paikoissa näytti olevan muutama rumahko äijä, jotka vaikuttivat vakiasiakkailta. Naiset näyttivät siltä, että niitä kiinnosti homma vielä vähemmän kuin meikäläistä (mikäli mahdollista). Voi olla, että olen pahemman luokan perverssi, mutta kyllä miljoonasti kiihottavampaa on esim. se, kun vaimolla on polvisukat jalassaan.

Kyllä siitä strippibaarien notkumisesta on erotiikka yhtä kaukana kuin synnytyssalista. Pilden pääsee näkemään sielläkin.

Vierailija
2/3 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli strippipaikoista ja esityksestä fantasioita tai kuvitelmia siitä millaista se olisi, mutta...

... kerran olen ollut katsomassa ja oli sitten kyllä isomman luokan turn-off. Siitä hommasta oli erotiikka kaukana, vaikka muodollisesti pätevä esintyjä olikin.

Älä pilaa hyvää fantasiaa todellisuudella. Jätä menemättä.

-Mr.3x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse asiassa tiedä ketään, jota kauheasti kiinnostaisi käydä katsomassa häpyisillään keikistelevää, rytmintajutonta tatjanaa. Mietin vain, että mitenköhän nuo paikat pysyvät pystyssä? Mopopoikien rahanpesutoiminta taitaa olla yksi syy, mutta ei kai se nyt montaa baaria elätä. Liekö kohteissa sitten saatavilla muitakin palveluja, kun tuntuvat nuo äijien polttariporukatkin karttavan moisia luolia. Omatkin polttarini olivat pyynnöstäni jossain IHAN muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä