Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joidenkin mukaan kaikilla lapsilla on välttämätöntä olla ikioma huone...

Vierailija
11.06.2017 |

..vaikka samaan aikaan pidetään selviönä että vanhemmilla ei missään nimessä ole kullakin omia huoneita? Ihmettelen vaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsella täytyy olla oma huone. Vanhemmilla kuitenkin koko asunto käytössään, pystyvät lähtemään kotoakin milloin vain. Itse yhteinen huone sisaruksen kanssa ja voi sitä helvettiä ja turhia riitoja jo pelkästä siivoamisestakin. 

Vierailija
2/3 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhempi tekisi väikkäriä, niin makuuhuoneessako uskot sen syntyvän? Mä haluan lapsille omat huoneet ainakin läksyjentekorauhan takia. Lisäksi toinen nukahtaa huonosti ja kärsii kaikista äänistä jne. Mä nukunkin korvatulpat korvilla, enkä opiskele. Meillä ei ooe edes makuuhuonetta, vaan nukumme olkkarissa. Olenkin etsimässä itselleni levähdysyksiötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena minulla on valta ja mahdollisuus sanoa puolisolleni "Haluaisin olla hetken yksin makuuhuoneessa" ja puoliso todennäköisesti kunnioitaa tätä halua. Lapsella ei voi olla valtaa häätää sisarustaan/sisaruksiaan pois omasta huoneestaan. Aikuinen voi myös päättää mennä hetkeksi vaikka keittiöön, saunaan, ulos tai pois kotoa. Alaikäinen ei voi päättää mitään tällaista yksin (ainakaan kovin pieni lapsi).

Omaa rauhaa täytyy saada ja itse kaipaan sitä todella paljon ja siksi ymmärrän että joku toinenkin saattaa sitä tarvita. Jos ei omia huoneita ole, täytyy oma tila järjestää jostain muualta. Omat huoneet ovat vain helpoin ratkaisu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän