Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lapsettomat on ihan korostetun kiinnostuneita maapallon tulevaisuudesta?

Vierailija
11.06.2017 |

Luulisi että se ei hetkauta heitä paljoakaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että ne jotka kiihdyttävät väestönkasvua olisivat jotenkin enemmän kiinnostuneita maapallon tulevaisuudesta? 

Vierailija
2/5 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, että ne jotka kiihdyttävät väestönkasvua olisivat jotenkin enemmän kiinnostuneita maapallon tulevaisuudesta? 

Mutta pointti oli, mitä väliä heidän kannaltaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton enkä usko ilmastonmuutokseen. Minusta on ihan ok että ihmiskunta tulee joskus häviämään, myös luonto tulee kuolemaan ja koko planeetta sulaa Aurinkoon. Kaikella on alkunsa ja loppunsa, sen voi hyväksyä tai olla hyväksymättä mutta näin tulee käymään.

Vierailija
4/5 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta pointti oli, mitä väliä heidän kannaltaan?

Kaikki eivät välitä vain itsestään/omasta suvustaan. Toisin sanoen ole itsekkäitä oman edun tavoittelijoita. Ylipäätään joku voi jättää tekemättä lapsia jo sen vuoksi, että ovat huolissaan populaation liikakasvusta. Eli ovat oikeasti kiinnostuneita maapallon tulevaisuudesta. Kaikki eivät pistä ranttaliksi vain sen takia, että eivät itse ole kärsimässä seurauksista. 

Vierailija
5/5 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että kun ne lapset on jo tehtynä on vähän paha kiihkoilla kulutusta vastaan. Ja siis sanon tämän entisenä ekoaktiivisena, jolla oli resursseja miettiä kulutustottumuksiaan kunnes lastenhoito vei mennessään.

On mulla silti jäljellä niiltä ajoilta 100% tuulivoimaosakkeet ja pyrkimys olla tuottamatta turhaa jätettä. Eli kierrättäminen.