Oatly prkl
Hemmetti noita mainoksia! En vahingossakaan osta yhden ainutta tuotetta, kun tuota naukumista pitää kuunnella.
Kommentit (10)
Tosi kiva joo. :D Melusaastetta. Mjaauuuu!
Kamala mainos, mutta hyvä merkki! Jos pitäisi mainoksen perusteella johonkin asiaan siirtyä, niin en sitä tasan tekisi, on niin raivostuttava.
Sain jo otsikosta korvamadon. Saatana.
Mä luulin ekalla kerralla, että se ulvoo, kun on hukannut lehmänsä. "No cow..." Siitä tuli sitten mieleen ikivanha biisi "No milk today" ja se vasta rasittava korvamato onkin!
Mun mielestä se on huvittava mainos, alkaa hymyilyttämään kun kuulen sen.
Oatlyt on tuon jälkeen jäänyt kauppaan. Vahingossakaan en osta.
Tykkään. Ihan kahjo mainos. Hyvin tunnut onnistua huomion herättäminen, kun tästäkin on jo kaksi ketjua aloitettu.
Vaihdoin ihan tuon supertyperän mainoksen takia käyttämäni Oatlyn tuotteet Plantin vastaaviin. Pakkauksia tutkittuani totesin, että tuen suomalaista työllisyyttäkin ostaessani Plantia, ne valmistetaan Turussa. Se Pirkka-kauramaitokin on valmistettu Suomessa.
Sama juttu. 80-vuotias tätini (olen itse 46v) kysyi, kun itse ei englantia taida, että mitä ihmettä ne sanat tarkoittavat ja mitä se äijä naukuu siinä mainoksessa. Mun vegaaniserkku on ihan innosta piukeana, kun on niin kiva mainos! Voi Luoja, ei voi muuta kuin ihmetellä..