Hommasin meille halvan vuokrakolmion
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
No harmi. Joudut kuitenkin maksamaan ainakin kuukauden vuokran ennen kuin pääset siitä kolmiosta eroon. Onneksi on sentään halpa.
Kysy kuitenkin ensi kerralla miehen mielipidettä.
En joudu maksamaan yhtään mitään mutta lapsen koulu yms ongelmat tulee syksyllä eteen.
Toivottavasti et tehnyt määräaikaissopimusta vaan toistaiseksi voimassa olevan. Jos vuokrasit vaikka vuodeksi, joudut maksamaan koko ajalta vaikka ette sitten edes muuttaisi sinne.
Useimmiten kannattaa ensin miettiä ja hommata vasta sitten.
Haluaako miehesi kalliin vuokrakolmion huonolta paikalta vai mikä hänellä nyt on ongelmana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No harmi. Joudut kuitenkin maksamaan ainakin kuukauden vuokran ennen kuin pääset siitä kolmiosta eroon. Onneksi on sentään halpa.
En joudu maksamaan yhtään mitään mutta lapsen koulu yms ongelmat tulee syksyllä eteen.
Sori nyt mutta jos ehdit sen jo hommaamaan, joudut myös maksamaan. Ainakin sen kuukauden. Eri asia, jos olisit vasta harkinnut.
Meillä sama sillä erotuksella, että en tehnyt mitään ja kämppä meni jo. Miehen mielestä kauppa on liian kaukana, koska sinne olisi 700m. Jos jotain puuttuu, niin ei voi nopeasti hakea. Niin, kun ei osaa yhtään ennakoida, kun siellä kaupassa käy.
Mies sais hyvän asumistuen, kun mä en muuttais mukana. Lapsia varten se tarvittais.
Hankitko asunnon naisellisilla keinoilla? Kun olin nuori ja hain vuokra-asuntoa, olisin saanut kivan kämpän keskustasta "naisellista lahjaa" vastaan. En ottanut, enkä kertonut tarjouksesta poikaystävälleni.
Vierailija kirjoitti:
Haluaako miehesi kalliin vuokrakolmion huonolta paikalta vai mikä hänellä nyt on ongelmana?
Saa kuulemma talon kuntoon syksyyn mennessä vaikka ei tee asian suhteen mitään. Varmasti ei ole talo syksyllä asumiskunnossa ja joudutaan asumaan ties missä.
Anna mä arvaan. Siitä halvasta vuokrakolmiosta puuttuivat kunnon kosteusvauriot, siksi ei kelvannut miehelle.
Kuules nyt.
Otat pojan kainaloon ja muutatte sinne halpaan vuokrakolmioon. Mies asukoon vaikka näreen alla.
Sä olet tehnyt sitä eroa niin monta vuotta, että nyt on aika ryhtyä sanoista tekoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kuulemma talon kuntoon syksyyn mennessä vaikka ei tee asian suhteen mitään. Varmasti ei ole talo syksyllä asumiskunnossa ja joudutaan asumaan ties missä.
Ai, ammattivalittaja on palannut?
Vähän ohis, mutta missä te nyt majailette? Kerroit aiemmin, että sen evakkokämpän vuokrasopimus oli vain toukokuun loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Kuules nyt.
Otat pojan kainaloon ja muutatte sinne halpaan vuokrakolmioon. Mies asukoon vaikka näreen alla.
Sä olet tehnyt sitä eroa niin monta vuotta, että nyt on aika ryhtyä sanoista tekoihin.
Ei ole rahaa.
No maksaa se asuminen sielläkin missä sä nyt majailet (missä sitten majailetkin). Ja itse sanoit, että se hankkimasi kolmio on halpa.
Mahtuisit lapsesi kanssa vaikka kaksioon, eikö ole muka tuilla varaa muuttaa sellaiseen?
Tämä aloittaja laittoi jokin aika sitten aloitusviestin, miten ei pärjää parilla kympillä kolme päivää tms. Tyyli on taattu. Avausviestiin laitetaan vain vähän infoa ja pikkuhiljaa tulee esiin faktat.
Vierailija kirjoitti:
No maksaa se asuminen sielläkin missä sä nyt majailet (missä sitten majailetkin). Ja itse sanoit, että se hankkimasi kolmio on halpa.
Etkö jo arvaa, että mies elättää?
Vierailija kirjoitti:
Hankitko asunnon naisellisilla keinoilla? Kun olin nuori ja hain vuokra-asuntoa, olisin saanut kivan kämpän keskustasta "naisellista lahjaa" vastaan. En ottanut, enkä kertonut tarjouksesta poikaystävälleni.
Mikä ongelma tuossa on? Vuokranantaja olisi halunnut jotain naisellista esim. hajuvesi ,jonka olisit ostanut lahjaksi hänelle.