Tosi moni mieskin laihduttaa nykyään. Eivätkö tajua sen olevan hiton naisellista? Mua ällöttää
Eikö se teistäkin ole naisellista? Tälleen sinkkunaisena on tosi vaikea löytää miestä, joka ei olisi jo ensitreffeillä tuomassa esille sitä, että on laihduttamassa. Yleensä se tulee esille ravintolassa tai kahvilassa nirsoillessa, kun selittävät haluavansa jotain vähäkalorista laihdutuksen takia tai jättävät syötävät siksi kokonaan väliin. Minusta tällainen on jotenkin tosi luotaantyöntävää, koska tahdon miehisen miehen. Tykkään muutenkin perinteisistä arvoista, joten koen, ettei tuollainen laihduttajamies ole tarpeeksi miehekäs mies minulle.
Tavallaan ärsyttää lempata muuten hyvältä vaikuttavat miehet laihdutuksen takia, mutta en voi sille mitään, miten paljon minua ällöttää tuollainen käytös. Parempi kai se on näille miehillekin, etten aloita suhdetta ja ole sitten jatkuvasti aukomassa naamaani ikävään sävyyn heidän laihdutuksestaan ja samassa tuo ilmi, miten sellainen vie haluni täysin kyseistä miestä kohtaan.
Onko teillä jotain vastaavia pikkuseikkoja, jotka mielestänne ovat niin naisellisia tai muuten ällöttäviä, ettette voi edes harkita miestä kumppaniksenne?
Kommentit (3)
Siis pitäisikö jatkaa lihomista vai mitä tarkoitat?
Omituista ajatella laihduttamisen olevan naisellista. Miehethän ovat siinä jopa parempia, jos haluavat, koska miehellä on hormonaalisista syistä vähemmän rasvaa kehossa ja enemmän lihaksia. Mun mies on juuri saanut laihdutettua six packin ja mä en ole onnistunut laihtumaan yhtään, kun yhdessä aloitettiin. Vikana on pääosin mun heikko tahdonvoima tällä hetkellä, etten pysty olemaan syömättä namia.
Se voi kertoa syömishäiriöstä. Kyllä täytyy olla siinä kunnossa, että illallistreffeillä syö normaalisti.