Näyttää niin teennäiseltä ja tyhmältä kun nuori ihminen on kalliin ja uudehkon auton ratissa!!!
Miten voi olla niin älytön ettei tajua että näkee heti että isukin auto kyseessä!!
Kommentit (7)
Ööö... mitä tarkoitat? Miksi pitäisi vartavasten esittää muille ettei aja isukin autoa? Eiköhän aika monet nuoret sitä paitsi aja "isukin autoa", auton hinnasta riippumatta
Heh, poikani osti omilla rahoillaan juuri kalliin auton, urheilumallisen. Olin juuri hänen kyydissään ja huvitti, kuinka päät kääntyivät ja monen huulilta pystyi lukemaan "kato hieno auto".
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla niin älytön ettei tajua että näkee heti että isukin auto kyseessä!!
Kateus haisee kilometrin päähän tästä aloituksesta.Tajuatko että se kuskin mielesä on ihan yks ja sama mitä sä siitä ajattelet, kun se ajaa sun ohi niin nopsaan ettei se edes näe sua.Sä olet niin mitätön.NIIN mitätön.Ihan noboby.EVVK.
Tarkenna, tilasin viime jouluna Volvon XC90 jonka sain juuri keväällä, ikää 27V ja itse olen rahat tienannut...
Ei ole vanhempien vaan papan auto. Sai papalta perinnöksi, pappa vaihtoi Audia joka toinen vuosi.
Mitä sitten vaikka näkisikin?