Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtö ihan mihin vaan: näin mies toimii

Vierailija
10.06.2017 |

Mies lupaa lapsille, että lähdetään lauantaina paikkaan Y tekemään asiaa X. Minä totean, että hoidat sitten järjestelyt, kun lupasit. Mies sanoo hoitavansa.

Lauantai-iltapäivänä mies alkaa arpoa varusteita. Kyselee minulta, mitä tarvitsee kaupasta. Menee kauppaan, unohtaa puolet. Ei saa pakattua, joten minä tuskastun, kun haluan että edes pienen kuopuksen tavarat tulevat järjestyksessä mukaan. Pakkaan. Mies vatuloi vieressä.
Vanhemman lapsen kaveria ei näy, ei kuulu. Piti lähteä mukaan. Saadaan kiinni ja todetaan, että lähtö lykkääntyy ainakin pari tuntia.

Lopputulema: jätin miehen pähkimään keskenään, onko lähtemisessä enää järkeä. Minä lähdin kuopuksen kanssa pitsalle.

Ensi viikolla lähdetään ulkomaille... En jaksa edes ajatella! 😂

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahh, mä niin osaan tämän kuvitella.

Olen sata kertaa päättänyt että antaapa nyt miehen hoitaa ja valmistella lähtö ja reissu justiins Niinkuin hän haluaa.

Reissusta puhuminen ja sen ääneen suunnittelu onkin mukavaa puuhaa,ei siinä mitään.

Sitten jossain vuokramökillä meren rannalla onkin Suuri Ällistys, mitkä vaihtovaattet, ai alusvaatteita, pyyhkeitä lapsille? Ai eikö täällä olekaan eikö ne pyyhkiä vaikka tähän mun t-paidan reunaan. Ja niin edelleen.

Oikeesti siis ihan todellisesti: Lasten kanssa mihinkään kotipihalta kauemmaksi lähteminen EI onnistu niin, että otetaan visa-kortti taskuun ja ajetaan auringonlaskuun.

Niinpä joudun aina puuttumaan, kyseleen,pakkamaan ja muistuttamaan perusasioista. Eli pilaamaan " kivan reissufiiliksen". Joopajoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla