Lue keskustelun säännöt.
Rattaat 4kk:n ikäiselle tytsylle
29.03.2006 |
Elikkäs meillä on ajatuksena hommata tytölle noi Herqules Razor 4 rattaat. Mutta, pitäiskö niihin ostaa se duolift-kantokassi vai voiko noin pieni jo olla ilman semmosta kyseisissä rattaissa tai ylipäänsä missään rattaissa? Ja mitä muuta niihin tarviis hommata? Jalkapeite ym.? Auttakaa tietämätöntä!!!!
Kiitos!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meillä on kohta 5 kk vauva, ja ollaan myös hommaamassa uusia rattaita. Ensin ajattelin hommata myös kantokopan, mutta tosiassa sitä ei kyllä enää kauaa tarvitse.
jos nukutat vauvaasi rattaissa, täytyy hänet siinä vaiheessa kun oppii istumaan (mihin ei enää niin kauaa) niin pistää vöihin kiinni (mitkä ovat vain rattaissa ei kantokopassa) ja jos rattaita käyttää muuhunkin kuin nukkumiseen, niin pian vauvasi ei enää halua vaan maata siellä, vaan haluaa istumaan ja nähdäkkin jotain.
Ja minä olen jo nyt pitänyt vauvaa välillä rattaissa (meillä nyt kotona yhdistelmät), laittanut vaan selkänojan melkein makuuasentoon, tykkää olla enemmän kun ei tarvitse ihan makuuasennossa olla siellä.
eli mun mielestä pärjäät ihan hyvin ilman, jos ostat sellaiset missä selkänoja menee edes lähelle makuuasentoa, vauvasi on jo kuitenkin aika iso ja kasvaa vaan koko ajan. tietysti jos aiotte hankkia lisää lapsia ja rattaiden olisi tarkoitus olla heidän käytössään, kannattaa ehkä miettiä kantokassin hommaamista säästöön.
itse ajattelin ostaa ajattelemiini rattaisiin " lisävarusteena" just ton jalkapeitteen, se on kyllä hyvä, varsinkin talvelle.
viivi ja melkein 5kk poika