Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina sanotaan, että yli 40v

Vierailija
09.06.2017 |

haluavat pitkäaikaista ehkäisyä? Kun kuitenkin jotkut vielä toivovat lapsia siinä iässä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hienoa, uusi teema taas. Aika absurdi tosin.

Vierailija
2/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisko nyt kuitenkin hitusen todennäköisempää se, että lapsiluku on täynnä, ihan vaikka olisi lapsetonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vaan jotkut.....

4/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin yli 40-vuotias edes tarvitsee ehkäisyä, kun mahdollisuus tulla raskaaksi on suunnilleen sama kuin lottovoiton osuminen omalle kohdalle...

Pillereitä yli 40-vuotias ei voi käyttää veritulppariskin vuoksi, joten eipä tuossa ole muuta mahdollisuutta kuin kierukka tai kondomit. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse näkisin asian niin, että yli 40-vee haluaa joko pitkäaikaista ehkäisyä tai sitten ei ehkäisyä ollenkaan. Vaikea kuvitella, että joku siinä iässä ajattelisi, että nyt tässä pari vuotta vielä ehkäistään, ja sitten yritys päälle.

T. Tasan 40 v ja raskaana itsekin, iltatähti suunniteltiin jo vuosia sitten tähän saumaan, ja onneksi taidetaan saadakin.

Vierailija
6/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Mihin yli 40-vuotias edes tarvitsee ehkäisyä, kun mahdollisuus tulla raskaaksi on suunnilleen sama kuin lottovoiton osuminen omalle kohdalle...

Pillereitä yli 40-vuotias ei voi käyttää veritulppariskin vuoksi, joten eipä tuossa ole muuta mahdollisuutta kuin kierukka tai kondomit. 

Jaa. Itse sain luomuna lapsen 42 -vuotiaana. Lääkäri määräsi pillerit siksi aikaa kun ohtu palautuu sektiosta.

Vierailija
7/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai haluaa vain yleisesti ehkäisyä oli se lyhyttä tai pitkää. 

Vierailija
8/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uskaltaisi ottaa mitään kauhean pitkää ehkäisyä, vaikka täytänkin just 42v. Olen kuitenkin haaveillut vielä lapsesta. Olen ilmeisesti täysi harvinaisuus.

Vierailija
9/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä useampi vielä toivoo lasta tuossa iässä.

Vierailija
10/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Tää lottovoittokuvitelma perustuu naisten hedelmällisyystutkimukseen, joka on tehty 1800-1900-lukujen taitteessa Ranskassa. Sillä on aika vähän tekemistä nyky-Suomen tilanteen kanssa.

Ihmisten elinikä on kasvanut. Terveys on parantunut. Vaihdevuodet alkavat entistä myöhemmin. Reilut 100 vuotta sitten 45 vuotias oli jo 'vanhus', nykyisin ei todellakaan. Ei fyysisesti eikä mentaalisti.

Unohdit sterin ja minipillerit/kapselin ja hormonikierukan listastasi yli nelikymppisten ehkäisymetodeista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan