Mitä kusetusta tuo reikihoito on?
Joku facebookissa mainostaa. Saa olla kotona kun antaa sotkamosta asti hoitoa. Maksaa muutama kymmenen euroa.
Kommentit (25)
😄
On siinä henkimaailma mukana kun he niitä pyytävät,
On hyvät ja huonot henget. Uskovaišena en ikinä noihin lähtisi.
Jotkut ovat kuulemma kokeilleet myös reikähoitoa 😅
Ja tuon sanon ihan vaan että voitte taas sanoa että uskovaiset on kaksimielisiä tekopyhiä!! Hahahaha
Kun
No samaa kusetusta kun muukin huuhaa. Jotkut raukat vielä uskoo moiseen miettimättä mitään. Sääliks käy, kun hyväntahtosilta viedään rahnat.
Entäs ne hopihopi-kynttilät? Niitä pidetään korvan vieressä ja se on sitten se hoito. Tai jotain.
Ystävä kävi reikihoidossa. Joku huohottava hemmo heilutteli käsiään ystävän päällä ja ystävälle tuli epämiellyttävä olo. En yhtään ihmettele:)
Sithän on nää yksisarviset!! Koulutukset maksaa 700€! Toisilla ei pokeri lopu..
100% kusetusta. Tyhmiltä rahat pois.
Tällä otetaan rahat pois samalta jengiltä kuin joka vastustaa rokotuksia ja ostaa homeopaattisia "lääkkeitä".
Tyhmiltä rahat pois.
Mä olen näiden eri new age- hoitojen kohdalla vähän sitä mieltä, että jos joku kokee saavansa niistä apua, hän saa niistä apua. Siinä on meidän muiden aika turha alkaa mussuttaan mitään vastaan, uskottiin niiden toimimiseen tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen näiden eri new age- hoitojen kohdalla vähän sitä mieltä, että jos joku kokee saavansa niistä apua, hän saa niistä apua. Siinä on meidän muiden aika turha alkaa mussuttaan mitään vastaan, uskottiin niiden toimimiseen tai ei.
No tottakai on syytä ja jopa velvollisuus "mussuttaa" jos huuhaan perusteella kiskotaan rahaa hädänalaisilta!
Olen kerren käynyt kun sain lahjakortin siihen. En tiennyt oikeastaan mitään koko hoidosta ja menin ilman ennakko-odotuksia.
Siinä sitten rentoutusmusiikin soidessa makasin vaatteet päällä vatsallani ja nainen piti käsiään kroppani yläpuolella. En tuntenut mitään pitkään aikaan. Ihan mukavaa siinä oli makoilla, en jännittänyt, kun nainen vaikutti mukavalta. Tunsin itseni jopa jossain vaiheessa ihan rentoutuneeksi. Nainen selitti välillä jotain ja kuuntelin, en puhunut mitään. Sitten jossain vaiheesa hoidon loppupuolella tunsin jotain. Ihan kuin nainen olisi koskettanut jollain esineellä tai käsillään, mitä hoitoon ei käsittääkseni kuulu. En todella usko mihinkään henkimaailman juttuihin ja epäilinkin vahvasti, että siinä olisi joku kosketus tapahtunut minuun, koska en muuten olisi tietenkään tuntenut mitään. Hoidon lopuksi nainen kysyi millainen kokemus jäi. Olin vähän ihmeissäni, kun olin tuntenut sen "kosketuksen". En sanonut mitään ja aloin epäillä omaa mielenterveyttäni, mutta en myönnä kyllä mikään hullu olevani, joten väitän että oli painanut tai hieronut jollain kapulalla yläselkääni.
Tämä kokemus jäi todella viimeiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. New age-hoidoilla hoidetaan omaa mielenrauhaa ja saadaan iloa näistä hoidoista ja uskomuksista. Jos se tuottaa iloa ja parempaa mieltä tai tunnetta siitä, ettei niveliä enää niin kolota niin silloinhan se toimii ja ostaja kokee saavansa rahalleen vastinetta. Itsesuggestio on ihan olemassa oleva ilmiö joka tuo joillekkin näitä lieviä tuloksia nimenomaan parantamalla koettua elämänlaatua.
Ihan eri asioita ovat tarinat niistä jotka kieltäytyvät (tai pahimmillaan kieltävät lapsiltaan) oikean lääketieteellisen avun vakaviin ongelmiin uskoessaan new age-parantamiseen, mutta median kauhutarinoista huolimatta ovat hyvin marginaalinen ryhmä joka olisi itsetuhoinen vain eri tavalla ilman juuri tätä väylää.
Vierailija kirjoitti:
Joku facebookissa mainostaa. Saa olla kotona kun antaa sotkamosta asti hoitoa. Maksaa muutama kymmenen euroa.
Törkeää, miten joku edes kehtaa mainostaan tuollaista etäpalvelua :D
Olen ollut siinä käsityksessä, että nimenomaan pitää olla länsä ja lähellä tuossa hoidossa.
Noh, reikissä voi antaa kaukohoitoa, jos on saanut siihen vihkimyksen.
Reiki on elämänenergiaa, joka virtaa kaikkialla koko ajan. Se on peräisin universumin kaikkialla olevasta lähteestä, jota kutsutaan eri nimillä, vaikkapa Jumalaksi. Myös Jeesus paransi sillä, oletan. Hän nimittäin vietti nuoruutensa Tiibetissä (tästä ei Raamatussa puhuta). Reikiin ei tarvitse uskoa, se auttaa silti. Se osaa mennä sinne, missä sitä tarvitaan. Fyysisten vaivojen lisäksi se auttaa henkisissäkin epätasapainotiloissa. Reikiä voi antaa käsien kautta, mutta myös mielessä kaukohoitona. Jotkut parantavat rukouksella, mikä kaiketi on samaa. Itse olen saanut reiki-vihkimyksen, mutten käytä sitä kuin itseeni ja lähimmäisiini (pyynnöstä). En huutele tästä tai höpise näistä lapsilleni. Jostain syystä aktivoidessani kanavat alkavat käteni kuumentua ja pistellä kuin puuduksissa. Myös mieheni huomaa tämän lämmön. Olen antanut hoitoa ja se rentouttaa hoidettavaa syvästi. Mieheni sanoo piristyvänsä kun reikitän häntä työpäivän päätteeksi, mutta poikani nukahti käsiini :-)
Onhan muuten ennenkin ollut Suomessa kansanparantajia, joilla on kaukohoitamisen kyky. Minun isoisoenoni seisautti veret tällä tavalla. Ei tarvinnut kuin ihmisen nimen ja syntymäajan. Esim. joskus Lapissa kaukana lääkäreistä sattui 30-luvulla niin, että heinänteossa poika hyppäsi toisen niskaan ja heinäseiväs meni kurkun sivusta läpi. Verta tietenkin tuli ja poika olisi valunut kuiviin. Joku lähti hakemaan Mattia apuun, että hän seisauttaisi veret. Heti, kun tieto tapahtuneesta oli Matille viety, niin paha haava tyrehtyi pojan kaulassa. Tämä kansanparantaja osasi hoitaa myös ihottumia, nivelvaivoja ja muitakin, mutta verenseisautus oli kyllä aika ihmeellinen taito.
Minä en pidä pahana, jos ihminen hakee apua vaivoihinsa lääketieteen lisäksi ja ohessa myös muualta. Jos saa avun, niin sehän on yksilön kannalta siinä vaivassa tärkeintä. Ihminen on psyko-fyysis-emotionaalinen olento, ja moni fyysinen vaiva voi olla osaksi henkistäkin laatua (stressi aiheuttaa vaikka mitä). En pitäisi niin outona, että meillä mahdollisesti olisi jokin henkinen tasapainojärjestelmä ympärillämme. Aistimmehan me muista, millä tuulella he ovat tai mikä fiilis huoneessa on, kun tulemme paikalle. Joku näppituntuma tunteista, siis.
Elämä on aika ihmeellistä, kun ajattelee, emmekä me ole edes tieteen avulla ole voineet selittää vielä kaikkea. Ihmisen aistit ovat mitättömät, kun tietää vaikkapa kuinka monenlaisia meille aistimattomissa olevia säteilyjä on olemassa ympärillämme (esim. röntgen, magneettisäteily, sähkö, mikroaallot, UVA/B). Eläimetkin aistivat meitä paremmin.
Mutta en minä tässä mitään tyrkytä kenellekään, kerroinpahan vain asiasta, mitä itse ajattelen. Kivaa kesää kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Tällä otetaan rahat pois samalta jengiltä kuin joka vastustaa rokotuksia ja ostaa homeopaattisia "lääkkeitä".
Tyhmiltä rahat pois.
Ja mitäs rokotuksista tuli eräille?
Narkolepsia joka ei koskaan parane ja vielä lapsille!
Ei sen kummempaa kusetusta kuin kirkon toiminta.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeää, miten joku edes kehtaa mainostaan tuollaista etäpalvelua :D
Olen ollut siinä käsityksessä, että nimenomaan pitää olla länsä ja lähellä tuossa hoidossa.
Kaverini on käynyt reikihoitokoulutuksessa ja ymmärsin, että etähoito on yksi tapa antaa reikihoitoa. Minusta ihan samanlaista huuhaata, tapahtui sitten etänä tai paikan päällä.
Huuhaaksi luulet sinä joka et ymmärrä asiasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Noh, reikissä voi antaa kaukohoitoa, jos on saanut siihen vihkimyksen.
Reiki on elämänenergiaa, joka virtaa kaikkialla koko ajan. Se on peräisin universumin kaikkialla olevasta lähteestä, jota kutsutaan eri nimillä, vaikkapa Jumalaksi. Myös Jeesus paransi sillä, oletan. Hän nimittäin vietti nuoruutensa Tiibetissä (tästä ei Raamatussa puhuta). Reikiin ei tarvitse uskoa, se auttaa silti. Se osaa mennä sinne, missä sitä tarvitaan. Fyysisten vaivojen lisäksi se auttaa henkisissäkin epätasapainotiloissa. Reikiä voi antaa käsien kautta, mutta myös mielessä kaukohoitona. Jotkut parantavat rukouksella, mikä kaiketi on samaa. Itse olen saanut reiki-vihkimyksen, mutten käytä sitä kuin itseeni ja lähimmäisiini (pyynnöstä). En huutele tästä tai höpise näistä lapsilleni. Jostain syystä aktivoidessani kanavat alkavat käteni kuumentua ja pistellä kuin puuduksissa. Myös mieheni huomaa tämän lämmön. Olen antanut hoitoa ja se rentouttaa hoidettavaa syvästi. Mieheni sanoo piristyvänsä kun reikitän häntä työpäivän päätteeksi, mutta poikani nukahti käsiini :-)
Onhan muuten ennenkin ollut Suomessa kansanparantajia, joilla on kaukohoitamisen kyky. Minun isoisoenoni seisautti veret tällä tavalla. Ei tarvinnut kuin ihmisen nimen ja syntymäajan. Esim. joskus Lapissa kaukana lääkäreistä sattui 30-luvulla niin, että heinänteossa poika hyppäsi toisen niskaan ja heinäseiväs meni kurkun sivusta läpi. Verta tietenkin tuli ja poika olisi valunut kuiviin. Joku lähti hakemaan Mattia apuun, että hän seisauttaisi veret. Heti, kun tieto tapahtuneesta oli Matille viety, niin paha haava tyrehtyi pojan kaulassa. Tämä kansanparantaja osasi hoitaa myös ihottumia, nivelvaivoja ja muitakin, mutta verenseisautus oli kyllä aika ihmeellinen taito.
Minä en pidä pahana, jos ihminen hakee apua vaivoihinsa lääketieteen lisäksi ja ohessa myös muualta. Jos saa avun, niin sehän on yksilön kannalta siinä vaivassa tärkeintä. Ihminen on psyko-fyysis-emotionaalinen olento, ja moni fyysinen vaiva voi olla osaksi henkistäkin laatua (stressi aiheuttaa vaikka mitä). En pitäisi niin outona, että meillä mahdollisesti olisi jokin henkinen tasapainojärjestelmä ympärillämme. Aistimmehan me muista, millä tuulella he ovat tai mikä fiilis huoneessa on, kun tulemme paikalle. Joku näppituntuma tunteista, siis.
Elämä on aika ihmeellistä, kun ajattelee, emmekä me ole edes tieteen avulla ole voineet selittää vielä kaikkea. Ihmisen aistit ovat mitättömät, kun tietää vaikkapa kuinka monenlaisia meille aistimattomissa olevia säteilyjä on olemassa ympärillämme (esim. röntgen, magneettisäteily, sähkö, mikroaallot, UVA/B). Eläimetkin aistivat meitä paremmin.
Mutta en minä tässä mitään tyrkytä kenellekään, kerroinpahan vain asiasta, mitä itse ajattelen. Kivaa kesää kaikille!
Älä sotke Jeesusta tähän, eikä Jeesus missään Tiibetissä ravannut. Kristinusko on ihan erilaista kuin idän uskonnot.
Sielunvihollinen osaa ja pystyy parantamaan myös, mutta se on pieni hinta siitä jos saa vietyä ihmisen kadotukseen.
On käynyt niin joskus että ihminen on ensin parantunut new age-hoidolla, sit kun on tullut uskoon niin se parantuminen on hävinnyt, mutta Jeesus on parantanu sen jälkeen myös.
Yksi firma mainosti tonttupalvelua, jossa kartoitetaan asiakkaan kodissa asuvien tonttujen määrä (toisaalta, jos antaa lukumääräksi 1 (palvelun maksaja), ei kukaan voi syyttää huijariksi).