Kesäloma huomenna loppu :(
Saa osoittaa sympatiaa. Aloitan uudessa työssä, jossa heinä-elokuu on oltava täysin töissä. Pidin siksi töiden välissä vajaan 3 viikon loman, jossa huomenna vika päivä.
Ei oikein tuntunut kesälomalta, kun mies ja lapset lomailevat vasta Juhannuksesta eteenpäin. Kotona meni loma, sää oli mitä oli, joten tästä "kesästä" puuttuivat rakastamani kesäpuuhat: auringonotto, pyöräretket, piknikit, perheen yhteiset reissut ja mökkeily. No, ei tämä nyt niin vakavaa ole, mutta sympatiani muille alkukesästä yksin lomaileville. Olisi pitänyt ottaa reissu lämpimään, mutta toisaalta en halunnut olla erossa lapsista ja yksin pienten lasten kanssa reissaaminen on meillä vielä silkkaa hulluutta..Olisi pitänyt tehdä kotona jotain hyödyllistä, mutta sekin jäi kun olin kevään jäljiltä väsynyt.
Keksikääs vikaksi päiväksi jotain kivaa! Jos olisi normi viikko, kolmipäiväinen viikonloppu tuntuisi ruhtinaallisella. Ja kahvitellut sekä kierrellyt kaupungilla olen jo ihan riittämiin. Jotain muuta, jossa ei tarvitse palella :)
Kommentit (9)
No tee huomenna lastensi kanssa vaikka se pyöräretki ja käytte piknikillä. Jos sataa niin vaikka uimahalliin.
Vierailija kirjoitti:
No tee huomenna lastensi kanssa vaikka se pyöräretki ja käytte piknikillä. Jos sataa niin vaikka uimahalliin.
Kolme pientä, jotka ei vielä pyöräile. Sadetta luvassa, joten ei picnic. Uimahalleja harrastetaan vain perheenä, lapset niin meneväisiä.
Onko pyöräily ja uimahallit teistä erityisesti lomatouhua? Meillä ihan arkitekemistä.
Olemme kyllä lomalla käyneet Lintsillä, Korkeasaaressa, Ylppärijuhlissa, kyläilleet, käyneet lastenleffassa, ulkona lounaalla. Mutta silti on olo, että loma meni hukkaan, kun ollaan oltu vain kotikulmilla. Ajattelin huomenna tehdä jotain kivaa ihan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ota saikkua ja jatka lomaa! :)
Aloitan uudessa unelmatyössä. Ei siis tarvetta saikulle. Mutta kai lomanlopetuksen haikeus on sisäänrakennettua. Ihan kuin kesä olisi ohitse ilman että alkoikaan..
Ihan itse ap tuolla luettelit mielestäsi "kivat kesäpuuhat" pyöräretket ja pikinikit.
Ja ihan varmasti olisi lapsistasi mukavaa tekemistä hoidossa olemisen sijaan...
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse ap tuolla luettelit mielestäsi "kivat kesäpuuhat" pyöräretket ja pikinikit.
Ja ihan varmasti olisi lapsistasi mukavaa tekemistä hoidossa olemisen sijaan...
Lapset ei kyllä menisi hoitoon vaan ovat kotona miehen kanssa.
Mä varmaan lähtisin jonnekin maatilamatkailua ollaan täysihoitoon.
Onnea uudesta työpaikasta :)
Jos mies ja lapset onkin nyt sitten huomenna kotona eikä lomailekaan vasta juhannuksen jälkeen niin sitten lähtekää vaikka alkuperäisessä viestissä kaipaamallesi koko perheen mökkireissulle.
No olisithan sä voinut tehdä vaikka mitä niiden lasten kanssa...miksi ihmeessä et tehnyt? Ei heru sympatiaa siihen täältä. Onnea kuitenkin uudesta työpaikasta!