Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on oudoin asia mistä joku on suuttunut sinulle?

Vierailija
07.06.2017 |

Vanhempani suuttuivat, kun plasebo toimi heti lääkkeen nielemisen jälkeen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs suuttui minulle siksi etten tiennyt minkä ikäinen hän on.

Enkä minä edes ollut antanut asiasta mitään arviota.

On muuten vieläkin vihainen, vaikka siitä on jo todella monta vuotta.

Vierailija
2/6 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eräs mies tuli juttelemaan mulle baarissa ja kaverini oli aikaisemmin sanonut, että onpas tuolla hyvännäköinen mies. En nähnyt kenestä hän puhui eikä ollut pienintäkään hajua, että oli sama mies. Ihan vaan juteltiin muutama sananen, mua ei kiinnostanut, illan mittaan ihmettelin miksi kaverini välttelee mua ja jättikin lopulta mut ihan yksin. Aamulla tuli viesti, missä kertoi asian ja haukkui mut ihan pystyyn ja katkaisi välit. Ja oltiin siis lähemmäs kolmekymppisiä. Ja oltiin oltu vuosikausia parhaimmat ystävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jäi kiinni valheteluista ja suuttui. Erottiin ja oli minun syyni.

Vierailija
4/6 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs suuttui, kun ei päästy lapsensa synttäreille. Synttärit järjestettiin kolme päivää sen jälkeen, kun olimme muuttaneet maasta pois.

Vierailija
5/6 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suututtiin siitä mitä olin sanonut ja tehnyt, vaikka en ollut edes paikalla! Oli epätodellinen olo, kun minulle kerrottiin tästä. Mietin jo, että viiraako minulla päästä, kun en muista sanoneeni enkä tehneeni moisia ja enkö muista milloin olen ollut ja missä.

Minulle ei ikinä selvinnyt mistä siinä oli kyse.

Vierailija
6/6 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä deadline painoi päälle  ja olin valmistautunut työskentelemään perjantai-iltana niin pitkään että hommat ovat valmiit. Kaverini, pienen lapsen äiti, oli yhtäkkiä saanut lapsen johonkin hoitoon ja soitti että pitää lähteä baariin. Ymmärsin, että hinku on kova kun kerrankin pääsee, joten lupauduin lähtemään, heti kun saan työt tehtyä. Suuttui, kun joutui odottamaan pari tuntia (kävi kahvilla toisen kaverinsa luona). Olin valmis tuossa kuuden-seitsemän aikaan illalla, että ei nyt varsinaisesti myöhästytty baaristakaan. Kuitenkin sain illan ajan kuunnella miten itsekeskeinen ihminen olen. Itsekkyyteni jäi häntä kovasti painamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme