Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

31 v neitsyt mies

31 v mies
07.06.2017 |

Morjens kaikki. Uskokaa tai älkää mut täällä on 31 v mies ja yhä neitsyt. Mistä muuten ihmiset johtuu että esimerkiksi aasialaisella reitti sivustolla naiset avoimesti tulee kirjoittamaan juttua mutta ans olla kun menin suomalaiselle happypancake deitti sivulle niin kukaan ei suomi neidoista edes välitä vastata.

Olisko asiaan vaikutusta koska olen raitis. En polta enkä juo tyyppi? Joskus ajattelen että innostuisikohan suomi neidit heti jos olisi toisin päin että sanoisin. Morjens täällä Tälläinen villi oluella yökerhoissa viikoittain käyvä sälli. Joskus vaan tuntuu siltä että naiset kiinnostuu enemmän jostain renttu tyylistä. Voisitteko ihmiset kertoa miksi ei kelpaa rauhallinen luonnosta pitävä mies?

Ps on jopa komeaksikin sanottu mutta ei siitä sen enempää

Hyvää kesää

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta mun korvaan uskomattomalta. Itse olin myös 28 vuotiaaksi asti totaalikokematon naisten suhteen.

Sitten mulla kävi todella hyvä onni että 27v nainen laittoi viestiä s24 treffeissä ja pyysi treffeille ja halusi nähdä lopulta kuukauden verran. Saman naisen kanssa tuli koettua vihdoin kädestäpitely, halaaminen, suutelu, seksi. Sanoisin myös että kun saa sen yhden kokemuksen alle niin itsetunto ja varmuus kasvaa ja seuraavat on jo helpompi saada.

Nyt kun olen 31v niin tapailuja on ollut yhteensä 4 kpl: 1kk, 1kk, 1.5v ja 3kk. Kaikki netistä löydetty.

Vierailija
2/7 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät (suomalaisilla) deittisivustoilla välitä vastata, koska miehiltä tulee niin hirveästi viestejä, ettei kaikkiin mitenkään voi eikä ehdi vastata. :/ Aasialaiset naiset varmaan ovat hakemassa puolisoa ja elättäjää jostain korkean elintason maasta...

Itseäni viisikymppisenä naisena kiehtoisi kovasti jonkun fiksun ja kivan nuoren miehen poikuuden vieminen, mutta kun olen sentään naimisissa, niin parempi on jättää moiset ajatukset fantasian tasolle.

Neuvoisin, että kirjoita niin rehellinen esittelyteksti kuin ikinä osaat ja ole täysin oma itsesi, koska siten sinulla on mahdollisuus löytää nainen, joka pitää juuri sinunlaisestasi miehestä. Olen varma, etten ole ainoa, jota miehen kokemattomuus viehättää, ja varmasti tällaisia naisia on vapainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät (suomalaisilla) deittisivustoilla välitä vastata, koska miehiltä tulee niin hirveästi viestejä, ettei kaikkiin mitenkään voi eikä ehdi vastata. :/ Aasialaiset naiset varmaan ovat hakemassa puolisoa ja elättäjää jostain korkean elintason maasta...

Itseäni viisikymppisenä naisena kiehtoisi kovasti jonkun fiksun ja kivan nuoren miehen poikuuden vieminen, mutta kun olen sentään naimisissa, niin parempi on jättää moiset ajatukset fantasian tasolle.

Neuvoisin, että kirjoita niin rehellinen esittelyteksti kuin ikinä osaat ja ole täysin oma itsesi, koska siten sinulla on mahdollisuus löytää nainen, joka pitää juuri sinunlaisestasi miehestä. Olen varma, etten ole ainoa, jota miehen kokemattomuus viehättää, ja varmasti tällaisia naisia on vapainakin.

Ai että 50v naisiin pitäisi aloittajan tyytyä? Itse ainakin olisin mielummin ilman kokonaan..

Vierailija
4/7 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oo mitään hävinnyt. elämässä ei häviöt haittaa. iloa on silti. vaikkei seksiä olekaan.

Vierailija
5/7 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Kyllähän minä yleensä ihan oma itseni olenkin,mutta ehkä asia on juuri niin kuin sanoit että eivät vastaa koska saavat viestiä kymmeniltä eri henkilöiltä kaiken aikaa.

Näistä aasialaisista sanoisin vielä että itseä juuri viehättää aasialainen ajattelu tapa asioista,yleensä aasialaiset ovat vilpittömiä,uskollisia,perhekeskeisiä jotka näkevät muutakin kuin pelkän ulkonäön. En nyt yleistä että kaikki länsimaalaiset olisivat ulkonäkö keskeisiä

Vierailija
6/7 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta olishan se mukava jos ei tarvi vanheta ihan yksin

Vierailija
7/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus suomalaisilta deittisivuilta on, että melkein kaikki varteenotettavat naiset olivat raittiita ja eivät siis löytäneet miestä sieltä mistä mies yleensä löydetään. 

Olisi ehkä jopa auttanut jos olisin itsekin ollut lutisti.