Sain eilen kortisinipiikin olkapäähän ja nyt vast se käsi kipeä onkin. Normaalia?
En ole pystynyt kivulta nukkumaan. Käsivarren ei tarvitse liikahtaa kuin sentin verran niin jo ulvahdan kivusta. Menee kyllä koukkuun ja suoraksi mut jos liike lähtee olkapäästä niin näkyy tähtiä. Huomenna pitäis pystyä fyysisesti raskaaseen työhön. Onko tämä normaalia pistoksen jälkeen?
Kommentit (8)
On normaalia, alkaa tänään helpottaa, saattaa päivän verran olla kipeämpi kuin se vaiva mihin sait pistoksen.
Mulla olkapää jäi ikuisesti kipeäksi piston jälkeen. Pistettiin ilmeisesti väärin (ei ultraohjauksessa). Sen jälkeen en ikimaailmassa anna mitään kortisoonia pistää mihinkään.
Tämä nyt ei auta sua mutta näinkin voi käydä.
Sinuna hakisin saikkua.
Ihan normaalia. Äidilleni laitettin myös, sitten viikko - pari saikkua, kun ei pystynyt tekemään fyysisesti rankkaa työtä. Tämän jälkeen teki jotain kevyempiä hommia.
Mulla teki niin että ensin paransi vuorokaudeksi ja sitten pahensi. Tosin kyse on minulla jalasta. Niin ja aikaa kulunut jo monta kuukautta pistoksesta.
Kortisoni +puudute pistetään yleensä. Itse ainaki pyydän tuota yhdistelmäpistosta eikä koskaan ole mennyt kipeemmäksi.
Yleensä vaikutus alkaa n parin pv:n päästä ja kestää muutaman kuukauden.
Kerran olen saanut lonkkaan ja tuntui pahalta. Never again.
Jos ei parane Meet uudestaan lääkäriin
Olen kuullut, että pistos ensin pahentaa kipua ja sitten helpottaa.