Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esimiehenä olo on kamalaa

Vierailija
06.06.2017 |

Kaipaan takaisin rivityöntekijäksi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä saat sylillisen sympatiaa saman kokeneelta :)

Vierailija
2/16 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vaan kuvitella. Mulle riitti kokemus projektipäällikön tittelistä ja päätin etten ikinä ala esimieheksi. Koiranvirka

Vierailija
4/16 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehen asema on paras mitä talosta löytyy. Ei pidä kaveerata työntekijöiden kanssa vaan pitää ottaa sellainen vähän niin kuin intin johtajan asenne, että työntekijöiden pitää tiedostaa sinun olevan heitä korkea-arvoisempi.

Vierailija
5/16 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiestyössä ketuttaa: 1. Aina joku alainen on sairas ja saat miettiä pääsi puhki, miten työt hoidetaan 2. Olet vastuussa kaikesta, vaikka itse olisitkin tehnyt työsi hyvin. 3. Esimiehellä ei voi olla työkaverina alaisia. Olet yksin. 4. Se oman esimiehen perseen pakollinen nuoleskelu, että saisit edes tyydyttävää kohtelua ylemmiltäsi.

Vierailija
6/16 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Alaiset velttoilee. Valitettavan tosi.

Vierailija
7/16 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskan esimiehen alaisena on myös aika kamalaa

Vierailija
8/16 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan totta.

Vierailija
9/16 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

alaiset puukottaa selkään - sekin, joka ennen oli muka kaveria

.

jos ottaa kaaliin, voisi edes sanoa suoraan päin naamaa, eikä puukottaa selkään

Vierailija
10/16 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20 vuotta esimies, kunnes sattuman kaupalla päädyin erityisasiantuntijan hommiin. Tämä on niin paljon helpompaa ja paremmin palkattua, mutten olisi päässyt tähän ilman parin vuosikymmenen dolorosaa.

Vierailija
11/16 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain vuorovastaava, eli se jolle kaikki paska puretaan ja kiukuttelut kiukutellaan ja itse joudun miettimään aina kymmenen kertaan mitä sanon ääneen. Tämäkin on jo liikaa pienelle ihmiselle!

Vierailija
12/16 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samassa veneessä paitsi että sen lisäksi että olen esimies, olen myös projektipäällikkö meidän suurimmassa asiakasprojektissa ja teen myös asiantuntijatöitä. Ja kaikkia näitä pitäis tietty tehdä täyspäiväisesti, hehehee! Pahinta työssäni ei ole alaiset vaan oma esimies mutta onneksi niitä on vain yksi.

Vierailija
13/16 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vaan kuvitella. Mulle riitti kokemus projektipäällikön tittelistä ja päätin etten ikinä ala esimieheksi. Koiranvirka

Vain projektipäällikön homma on pahempi. Ei ole mitään valtaa linjaorganisaatiossa, mutta hommat pitäisi kuitenkin saada tehtyä. Lopputulos on, että kaikki haukkuvat.

Vierailija
14/16 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhut kuomaseni. Vitonen kiteytti tosi hyvin. Löydän kyllä hyviäkin puolia, mutta palkkaan suhteutettuna aika kiittämätöntä hommaa.

Vierailija
15/16 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni tutkimuksen, jonka mukaan nainen on sitä onnettomampi, mitä enemmän vastuuta hänellä on työssään. Miehillä taas onnellisuus meni täsmälleen päinvastoin: mitä enemmän vastuuta ja asemaa, sitä onnellisemmaksi mies itsensä koki.

Olen aina kokenut oloni kaikkein parhaimmaksi ollessani jonkinlaisessa esimiesasemassa. Oli sitten kyse armeijasta, harrastuksista tai työstä.

Vierailija
16/16 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti linja-esimiehille kannattaisi maksaa parempaa palkkaa ja saada sitä kautta tasokkaampia henkilöitä hommaa tekemään. Paljon enemmän vaikutusta kuin hyvällä yksikön päälliköllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi