Palstan naisten asenne seksiin ihmetyttää
...eikä vähiten siksi, että he tulevat samalla hyväksyneeksi sen ajatuksen, että vain naisen, ei miehen, tulisi olla siveä, että ei mene pilalle.
Ihmettelen. En minäkään harrasta yhden illan juttuja, mutta en ikinä puhuisi "antamisesta" tai esittäisi vahvuutenani, että en mene sänkyyn kuin paljon kolmansien deittien jälkeen. Nuo vain esimerkkeinä.
Tajuatteko edes, että halveeraatte omaa sukupuoltanne?
Kommentit (9)
Joo, täällä on pirun kummallisia juttuja.
Seksistä puhutaan juurikin "antamisena" ja monelle seksi tuntuu olevan joku suunnilleen ällöttävä juttu ja parisuhteen välttämätön paha jne.
Jotkut myös liittävät seksin kotitöihin, kukkien tuomiseen ym. ihan kuin eivät nauttisi seksistä itse ollenkaan ja harrastavat sitä jonain vastapalveluksena jostain?!
Hei ap, kerrohan mulle muutakin mitä en tiennyt itsestäni.
Olipahan taas vatipäinen aloitus. Se että jotkut jaksavat tolkuttaa jostain kristillismoralistisesta sukupuolielämäkäsityksestään ei tarkoita sitä että kaikki palstaa lukevat ja kommentoivat olisivat samaa mieltä.
Tai edes eri mieltä. Anonyymipalstalla jokainen viesti on puhtaasti vain sen oman sisältönsä arvoinen.
Entäs ne, jotka ei kommentoi koko asiaa mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Joo, täällä on pirun kummallisia juttuja.
Seksistä puhutaan juurikin "antamisena" ja monelle seksi tuntuu olevan joku suunnilleen ällöttävä juttu ja parisuhteen välttämätön paha jne.
Jotkut myös liittävät seksin kotitöihin, kukkien tuomiseen ym. ihan kuin eivät nauttisi seksistä itse ollenkaan ja harrastavat sitä jonain vastapalveluksena jostain?!
No eihän puhuta. Tai no puhutaan sillä tavalla että monen mies ei "anna" niin usein kuin rouva haluaisi.
Totta, mielestäni naisen pitää olla siveä. Mutta niin pitää miehenkin.
Tunsin nykyisen kumppanini kaksi vuotta ennen kuin pyysin treffeille, saatikka sitten sänkyyn. En aio pariutua tai paritella tuntemattomien kanssa, joten en usko, että minulla on kauheasti yhteistä sellaisen miehen kanssa, jolla on päinvastaiset arvot.
Olen ihan tietoinen siitä, että kaikki eivät ole samaa mieltä asiasta. Kärjistin.
Kantaani en muuta. Katsokaa vaikka yläpeukkujen määrää ketjussa, jossa nainen piti itseään parempana kuin yhden illan juttujen harrastajia.
Ap
Miksi ette voisi vain tehdä niinkun haluatte sen sijaan että haette toistenne hyväksyntää ja samalal tuomitsette muitte.
Pastan naiset. Kummallinen käsite. Ketä siihen kuuluu kun minä olen nainen ja palstalla mutta en ymmärrä tuota ajatusta mitä koitat tuoda esille?