Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jotkut todellakin sitä mieltä että satunnaisia irtosuhteita harrastavat naiset on huonoja ihmisiä?

Vierailija
06.06.2017 |

Siis, edelleenkin käsitys elää, että mies saa panna niin paljon kuin haluaa, mutta naisen pitää elää jalat ristissä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs rakennella niitä olkiukkoja. Palataan asiaan sitten kun tuo asenteellisuus loistaa poissaolollaan.

Vierailija
2/10 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten ihmisten suhteet eivät kuulu minulle, mutta ajattelen kyllä itse että en voisi harrastaa irtosuhteita, koska katuisin sitä ja inhoaisin itseäni. Inhottaa ajatella myös miehiä, jotka "panevat niin paljon kuin haluavat".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle kuulu kuka ketäkin panee, mutta en minä tuollaisen naisen kanssa parisuhteeseen alkaisi.

Vierailija
4/10 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle kuulu kuka ketäkin panee, mutta en minä tuollaisen naisen kanssa parisuhteeseen alkaisi.

Okei. Miksi et? Mikä on koulutuksesi?

Vierailija
5/10 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastin yhden kerran yhden yön jutun erään kamalan miehen kanssa ja kadun sitä todella paljon :( Jäi niin kamala tunne siitä. Tuli hyväksikäytetty olo. Hyväksyntää taisin pohjimmiltaan hakea, mutta jäikin pahempi olo. Nyt tuntuu jotenkin armottomalta, että tuon virheeni takia joku mies ei minua huolisi, vaikka muuten minusta tykkäisi...

En ymmärrä tätä maailmaa

Vierailija
6/10 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että tuntemattomien kanssa vehtaavalla ihmisellä on huono itsetunto jota sitten yrittää paikata harrastamalla täysin mekaanista ja tunnevapaata seksiä.

Vierailija
7/10 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti siellä taustalla on jotain ongelmia, ja holtiton käytös oire.

Sekin että näillä touhupepuilla on tarve kehuskella, kertoo että jotain siellä on rikki. Ei jatkoon.

Vierailija
8/10 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuh..

Vierailija
9/10 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä kaikki sitä mieltä, että vasta aamenen jälkeen on hyväksyttävää panna? En todellakaan ymmärrä, että ensimmäisen kanssa ollaan hamaan tulevaisuuteen yhdessä.

Kyllä täytyy hieman kokemuksia kerätä, niin miesten kuin naistenkin. 

Vierailija
10/10 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on, mutta onneksi nämä tyypit (yleensä miehet) paljastavat tämän mielipiteensä ennen kuin ehtii "hei" sanoa, niin ei tarvitse niihin aikaa tuhlata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän