Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verkkokauppa ja postikulut

Vierailija
06.06.2017 |

Jääkö sinulla useinmiten tilaus tekemättä postikulujen takia? Eli löydät kivan jutun mutta huomaat että postikulut tulee päälle, muuten olisit ostanut (itselle käy näin päivittäin). Vai maksatko ennemmin postikulut ja saat jonkun kivan yllärin, suklaapatukan/karkkipussin tms. Vaikuttaa että ihmiset onnellisia jos tilauksen mukana tulee suklaapatukka mutta olisiko kuitenkin ilmainen toimitus parempi juttu? Olettaen että hinnat samat kuin kaupoissa joissa on postikulut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen hankkimassa yksittäistä halpaa tuotetta, se saattaa jäädä postikulujen takia hankkimatta; vaikkapa 7€ 18 euron t-paitaan lisää nostaa paidan hintaa sen verran, että mietin onko paita todella sen väärti.

Hinnakkaammassa/usean tuotteen tilauksessa postikulut ei tunnu niin suurilta.

Ilmaiset postikulut on parempi kun kylkiäiset; ne kun tuppaa olemaan aina jotain turhaa, mitä ei halua tai tarvitse. Jäävät sitten hyllyyn pölyttymään tai menevät roskiin.

Vierailija
2/3 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua paketissa mitään ylläreitä joita en ole tilannut. Mieti nyt vähän söisitkö itsekään jotain suklaapatukkaa mikä on lojunut jossain postirekassa hellekelillä. Tai kun tilasin villatuotteita ja kaupanpäälle tuli aamutossut kokoa 40-42, mulle liian isot ja miehelle liian pienet, käyttökelvottomat siis. Sen lisäksi että meillä on ihan riittävästi saunatossuja ennestään.

Pari kertaa tullauspalvelut maksaneena olen päätynyt siihen etten tilaa ulkomailta jos ei saa postilla vaan paketti  tulee kuriirilla. Kuriirilla tulevat paketit menee väkisinkin tulliin, eli alvit tulee maksettavaksi ja päälle 20 euroa kuriirin kuluja, alkaa olla turhan kallista.

Kun taas postilla kulkevat paketit usein ohittaa tullin ja jos ei ohita, sen saa tullata itse netissä ilman palvelumaksuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 'ilmainen ekstra' on inhottavaa. esim yves rocher on menettänyt ainakin minut asiakkaana kun en voi sietää ensinnäkään sitä avartavaa silppua josta kaikille paljastuu sama tekonahkainen kaulapussukka tilaajalahjaksi, ja inhoan sitä että kaappeihin kertyy jotain pieniä näytepusseja rasvoista joita en halua käyttää...

Itse tilaan vain kaupoista, joissa ilmainen toimitus. toimitusmaksuhan on suoraan lisähintaa tuotteelle, ja useimmiten jos pitää saavuttaa esim 50€ ostoja jotta toimitus on ilmainen, ostaisin jotain ihme skeidaa kahdella kympillä. En halua toimia niin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme