Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs nyt sitten, kun 13-vuotias on niin kypsä someen että haluaa olla koko loman ilman älypuhelinta ja läppäriä?

Vierailija
05.06.2017 |

Onko ihan normaalia? Tyttö on kuulemma niin stressaantunut kaikesta somesta, että pitää olla aina tavoitettavissa ja tuoreita täydellisiä kuvia itsestä, harrastuksista, ruuista, varsinkin nyt kesälomatapahtumista.

Tyttö sanoi minulle suoraan ettei jaksa eikä halua. Hän ei halua että hänestä otetaan yhtäkään kuvaa someen kesällä. Hän haluaa lukea lehtiä ja syödä mansikoita ja jäätelöä, kaikessa rauhassa loikoilla riippukeinussa, pieruverkkareissa ja vanhassa topissa. Ei jaksa eikä halua miettiä ulkonäköään, vaatteita tai meikkejä.

Minulle tämä toki on ok, mutta onko tyttö sitten automaattisesti kiusattu? Minulle kun ei noista puhu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällä nyt haetaan?

Ärsyttää nää aloitukset joissa kalastellaan kehuja!

Vierailija
2/10 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen tervepäinen tyttö! Tuosta hyvästä voisit tarjota muutamat "ylimääräiset" jäätelöt kesällä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma näitä vanhempia . Eka taistellaan se puhelin pois ja sitten maanitellaankin käyttämään sitä. Anna sen lapsen olla miten haluaa. Fiksultahan tuo kuulostaa.

Vierailija
4/10 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen stressaantunut somesta

Vierailija
5/10 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tie alkaa löytyä ja sosiaaliset paineet jäädä. Ole ylpeä tyttärestäsi, vain kuolleet kalat uivat virran mukana.

Vierailija
6/10 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tule olemaan mikään kiusattu tuon takia. Ei sillä ole teineillekään loppujen lopuksi niin paljon väliä onko kaveri Instassa vai ei.

t. samanlainen 15v ja suosittu olen

Vierailija
7/10 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko tyttö jo nyt kiusattu? Nuoret eivät pääse kiusaamista enää nykyään pakoon paitsi luopumalla somesta. Jos silloinkaan...

Vierailija
8/10 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu tyttö! Olisi hyväksi vähän isommillekin "tytöille", pitää taukoa.

Voi keskittyä kirjoihin, moniin liikuntajuttuihin ( kts kuntasi kesäliikunta lapsille/nuorille), luontoretkiin, katsella ympäristön luontoa, ennenkuin kaikki kaavoitetaan kerrostaloille. Lataa akkuja, jotta jaksaa sitten talvella koulussa.

Vierailija
9/10 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten some tai älypuhelin sulkee pois mansikan syönnin jne,?

Oma keskimmäinen muksu samaa ikäluokkaa, mutta touhuaa paljon muutakin kuin vaan somettaa.

Vierailija
10/10 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kerran kypsä niin tuo rakastelemaan kanssani

m33

Hehheh.