Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies pyytää numeroa mutta ei tee sillä mitään?

Vierailija
05.06.2017 |

Tapasin viime viikolla kivan miehen baarissa, päädyimme minun luokse jatkoille. Seksiä ei ollut, koska minä jarruttelin, mies ymmärsi ja pussailimme vain. Meillä oli tosi kiva suutelu/höpöttelyhetki, noin pari tuntia ja aamulla mies lähti pois, pyysi samalla numeroni. Nyt mennyt jo monta päivää eikä miehestä ole kuulunut mitään. Miksi mies pyytää sen numeron jos ei aio soittaa tai tekstata? Vai onko normaalia että menee monta päivää?
Itse olen joku aika sitten eronnut joten aika taas palata deittailuun ja näköjään pettymyksiin kannattaa tottua. Voisiko joku mies valaista mikä logiikka tässä on?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/8 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itse ylpeilet sillä kuinka "jarruttelit" mutta kun mies tekee samaa kiroat hänet alimpaan helvettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se otti numeron vaikka vain "varmuuden vuoksi". Tai numeroa pyytäessä oli ehkä vähän kiinnostunut, mutta sitten himaan päästessä ajatteli, että paskanmarjat hän tuollaisella pihtarilla mitään tekee.

Vierailija
4/8 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numeron pyytäminen on keino päästä sujuvasti ovesta ulos. Ei sitä sillä perusteella pyydetä, että haluaako sitä käyttää vai ei. Se pyytäminen on sellainen rutiini.

Tajuat tämän, kun mietit itse. Jos mies olisi ovella sanonut heippa eikä olisi pyytänyt numeroa, niin eikö se olisi ollut aika outoa. Siinä olisi ollut riskinä, että alat huutelemaan käytävälle perään, että eikö me enää tavata, mikä meni pieleen, jne. Mies joutuisi tilittämään asioita. Numeron pyydettyään pääsee liukkaasti lähtemään ja nainen sanoo ovella tyytyväisenä hymyillen heipat. Ei draamaa.

Vierailija
5/8 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei oo susta tippaakaan kiinnostunut. Mulle kävi noin et mies halus numeron eikä kuulunut mitään. Sitten kuulin, että mies oli haukkunut mua ja leikkinyt vain hieman.

Vierailija
6/8 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut harrastaa seksiä tuntemattoman kanssa ja en tarvitse yhdenillan juttuja, ajattelin jos mies olisi ollut tarpeeksi kiinnostunu niin olisi soittanut ja pienen tuntemisen jälkeen olisin todellakin halunnut seksiä. Minä sitä paitsi vielä "nukuin" kun mies teki lähtöä ja tuli sänkyyn antamaan pusuja ja kysyi numeroa.

Vierailija
7/8 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halunnut harrastaa seksiä tuntemattoman kanssa ja en tarvitse yhdenillan juttuja, ajattelin jos mies olisi ollut tarpeeksi kiinnostunu niin olisi soittanut ja pienen tuntemisen jälkeen olisin todellakin halunnut seksiä. Minä sitä paitsi vielä "nukuin" kun mies teki lähtöä ja tuli sänkyyn antamaan pusuja ja kysyi numeroa.

Voihan se olla että aamulla lähtöä tehdessä halusi sen numeron oikeasti aikeinaan soittaa, mutta myöhemmin asiaa miettiessään tuli toisiin ajatuksiin.

Syitä tälle voi olla monia, esimerkiksi pettymys siihen että ei saanutkaan yöllä sitä mitä toivoi. 

Tietenkin on ihan mahdollista että mies ottaa vielä yhteyttä.

Vierailija
8/8 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ajattelit, että ihastu sun känniseen luenteeseen, ja lähti ettimään timanttisormusta seuraavaa tapaamista varten.