Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin paikkoihin on mielestänne noloa mennä yksin?

Vierailija
05.06.2017 |

Miksi? Miksi ei?

Saa myös luetella kommentteihin, mikä on mielestänne nolointa ja vähiten nolointa.

Mihin paikkoihin on mielestänne noloa mennä yksin?

Vaihtoehdot

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään, kaikkiin olen mennyt yksin, no problem.

Vierailija
2/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikää on 14v niin kaikki on noloa.

Kun ikää on 41v, niin synnytysvalmennuksessa kuin eroterapiassakin olen käynyt yksin, eikä ollut noloa. Olen aikuinen nainen, jonka raha kelpaa niin olutkuppilassa kuin oopperassakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömässä on ihan kiva käydä yksin, mutta kahvilassa se ei mielestäni oikein toimi...

Vierailija
4/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta yksin minnekään menemisessä ole mitään noloa. Vastasin kuitenkin ruokaravintolaan, koska sinne on mielestäni noloa mennä jonkun kanssa yhdessäkin. 

Vierailija
5/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariin, koska nuorena naisena ympärille tulee aina pyörimään innokkaita miehiä. He eivät tiedä että inhoan väkivaltaisen alkoholisti-isän takia (örvellys) baareja enkä siksi halua kuunnella kännisten örvellystä vaan nauttia rauhassa lasillisen viiniä.

Vierailija
6/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään. En suostu edes ajattelemaan sanaa "nolo". Ihmisen ei tarvitse nolostella yhtään mitään, jos elää onnellisena omanlaistaan elämää, eikä loukkaa ketään tarkoituksella.

Vierailija
7/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuisto. Kuka jaksaa yksin seisoskella siellä laitteiden jonoissa, vähän varmaan tylsää. Eikö idea juuri mennä perheen tai kaveriporukan kesken viettämään päivää. Surullista yksin mennä.

Vierailija
8/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaravintolaan, vähän parempaan ravintolaan siis. Ei sekään nyt mitenkään erityisen noloa ole yksin, niin että jättäisin sen vuoksi menemättä, mutta yksin syöminen vähän paremmin on aika ikävää.

Vierailija
9/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi sellaiseen ravintolaan, jossa on pöytiin tarjoilu, yksin istumaan ja tilaamaan pelkkää juotavaa. Se olisi liian retroa: yksinäinen mies synkkänä "juhlimassa" eli vetämässä votkaspraitin toisensa perään.

Vierailija
10/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokaravintolaan, vähän parempaan ravintolaan siis. Ei sekään nyt mitenkään erityisen noloa ole yksin, niin että jättäisin sen vuoksi menemättä, mutta yksin syöminen vähän paremmin on aika ikävää.

Ei välttämättä ole noloa ja moneen paikkaan on ihan ok mennä yksin. Mutta vaikka tämä: menet yksin paikkaan, jossa valkoiset pöytäliinat, istut keskellä puolityhjää salia. Tarjoilija tarjoilee vain sinulle. Muut ovat kaksin tai seurueessa, olet leimallisesti yksin isossa salissa.

Vierailija
11/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapiaan. Omiin häihin.

Vierailija
12/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ikää on 14v niin kaikki on noloa.

Kun ikää on 41v, niin synnytysvalmennuksessa kuin eroterapiassakin olen käynyt yksin, eikä ollut noloa. Olen aikuinen nainen, jonka raha kelpaa niin olutkuppilassa kuin oopperassakin.

Tämä kertoo kaiken. Itse olen 25 ja mielestäni mikään seuraavista ei ole noloa. Noloa on jos huudan yksi ja aiheutan ilkivaltaa, mutta ei kyllä vitun vittuakaan kiinnosta onko jonkun mielestä noloa kuin ole menossa yksin vuoristorataan.

Vierailija
13/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisenä ihmisenä en koe noloksi tehdä mitään noista yksin.

Mutta joskus on tullut mieleen noi laulukilpailut sun muut tv-ohjelmat joihin raahataan niitä tukijoukkoja mukaan. Vähän olisi kyllä noloa olla ainoa jolla ei ole ketään.

Vierailija
14/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa on lähinnä miettiä tuollaisia asioita.

Vierailija
15/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena yksin huvipuistossa tulee sellainen olo, että luuleekohan muut pedofiiliksi. Sama kuin hengailisi yksin leikkipuistossa.

Itse en siis ajattele näin kenestäkään, mutta olen joskus vähän vainoharhainen siitä, mitä minusta ajatellaan.

Vierailija
16/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baariin, koska nuorena naisena ympärille tulee aina pyörimään innokkaita miehiä. He eivät tiedä että inhoan väkivaltaisen alkoholisti-isän takia (örvellys) baareja enkä siksi halua kuunnella kännisten örvellystä vaan nauttia rauhassa lasillisen viiniä.

No minulla ei ole koskaan pyörinyt. Se saattaa jo ollakin vähän noloon päin kun saa istua aivan yksin, tai joskus saattaa se sammumispisteessä oleva humalikko hetkeksi pysähtyä eteen, mutta kun saa harittavan katseensa tarkennettua niin jatkaa matkaa.

Vierailija
17/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusaa yksin syöminen, oli sitten kyse kahvilasta tai ravintolasta. No johonkin mäkkäriin voisi tietysti mennä yksinkin jos olisi vaikka ilta-sanomat siinä samalla selailtavana, mutta johonkin hienompaan paikkaan ei kehtaa mennä sanomalehteä levittelemään.

Vierailija
18/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin näihin.

Nolouden aste vaihtelee, mutta ei tee yksinäisyydestä vähemmän noloa.

Vierailija
19/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiin näihin.

Nolouden aste vaihtelee, mutta ei tee yksinäisyydestä vähemmän noloa.

Onko ok mennä julkiseen vessaan yksin vai pitääkö saada kaveri mukaan? :)

Vierailija
20/21 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan tule koskaan ymmärtämään miksi joillekin on noloa mennä yksin johonkin. Varsinkin nämä jotkut jotka tuskailevat kun eivät voi mennä baariin kun ei ole ketään kenen kanssa sinne mennä. Käsittämätöntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme