Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako ruveta seurustelemaan naisen kanssa, jolla on tarrakenkkarit?

Vierailija
05.06.2017 |

Ihan kiva nainen sinänsä, mutta joitakin erikoisia piirteitä olen huomannut. Kun kerron hänelle jotain juttua, niin vaikuttaa siltä, että hän ymmärtää hitaasti mitä tarkoitan.

Elokuvissa hän hörähteli "väärissä" kohdissa ja vähän hallitsemattoman oloisesti.

Miten voisin kysyä naiselta hienotunteisesti onko hän "special person" ennenkuin päästän suhteen pidemmälle?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, vaikka hän selvästi on penaalin tylsimmistä veitsistä, niin sinulle on ihan ok, kunhan ei virallisesti ole "special person"?

Vierailija
2/12 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hitaalla käy. Testaa nyt vähän enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkkarit Xd

Jos ei miellytä, anna olla.

Käytä aikasi sellaiseen naiseen, josta todella pidät

Vierailija
4/12 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarralenkkarit vielä ehkä menis mutta tarrakenkkarit kyllä ehdoton no-no!

Vierailija
5/12 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata! Päästä nainen pälkähästä, ettei joutuisi sun tarrakenkkarinaiseksi.

Vierailija
6/12 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tarralenkkarit ja nauran väärissä kohdissa. Käyn myös ns. "hitaalla".

Kerran yks facebook kaveri näki mut tarralenkkareissa kaupungilla ja johan oli samalla viikolla tällä "muotimogulilla" vinkunaa facebookissa kuinka tarrikset on ihan nolot ja out... mut hei individualistit on ehkä in eikä mitkään tusinamoggikset...

Nauran väärissä kohdissa, koska olen uniikki asteroidi.  Kaikelle löytyy oivallinen selitys kuitenkin, jos viitsisit kysäistä.  Joskus massabääbäät nauraa vaan liian valmiiksipureksitulle märepalaloille.

Hitaalla käyminen saatta johtua käynnissä olevasta aivotyöskentelystä... silloin iso osa ympäristön jutuista menee ohi ymmärryksen...

Vierailija
7/12 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella ihmisen kanssa, jolla ylipäätään on kenkkarit! Kenkkarit ovat nolo juttu. Kenkatkoon yksinään!

Vierailija
8/12 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se haittaa kun on vähän tyhmä jos ulkonäkö on ku enkelillä :)

Vierailija
9/12 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä kuin saapas kirjoitti:

Kerran yks facebook kaveri näki mut tarralenkkareissa kaupungilla ja johan oli samalla viikolla tällä "muotimogulilla" vinkunaa facebookissa kuinka tarrikset on ihan nolot ja out... mut hei individualistit on ehkä in eikä mitkään tusinamoggikset...

Nauran väärissä kohdissa, koska olen uniikki asteroidi.  Kaikelle löytyy oivallinen selitys kuitenkin, jos viitsisit kysäistä.  Joskus massabääbäät nauraa vaan liian valmiiksipureksitulle märepalaloille.

Hitaalla käyminen saatta johtua käynnissä olevasta aivotyöskentelystä... silloin iso osa ympäristön jutuista menee ohi ymmärryksen...

Oonkohan mäkin vähän "special person" kun nauroin vedet silmissä tälle vuodatukselle. Taidan mennä ostamaan ne tarralenkkarit, että voin myös nauraa ihan väärissä kohdissa.

Vierailija
10/12 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyhmä kuin saapas kirjoitti:

Oonkohan mäkin vähän "special person" kun nauroin vedet silmissä tälle vuodatukselle. Taidan mennä ostamaan ne tarralenkkarit, että voin myös nauraa ihan väärissä kohdissa.

Kiva, kun nauratti :) Juu, hanki vaan ne tarrikset. ... tarrikset united... Erilaisuus on rikkaus!

Vierailija
11/12 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitit lenkkareita, nopeasti puettavat/riisuttavat jalkineet on käytännölliset.

Vierailija
12/12 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro jo mitä teet tydys kans!!!