Miestä ahdistaa lukuisat sairauteni
kertoi sen viikonloppuna kun oli pikku kännissä. Ei olisi kuulemma lapsiakaan kanssani tehnyt jos olisi tajunnut miten monta sairautta mulla on. Ja kyllä kerroin ne hänelle kun yhteen menimme. Mitäs nyt?
Kommentit (8)
Ilmeisesti kuitenkin jätit muutaman kertomatta kerta mies vasta on nyt tajunnut totuuden.
Hyvä että purkaa huoltajan ja ahdistustaan edes jotenkin. Teidän pitää puhua asiasta myös silloin kun hän on selvin päin. Monelle sairaudelle on olemassa toimivaa hoitoa. Ja eihän se miehesikään ole suojattu sairauksilta.
No nyt se on voivoi.. mutta ehkä hän ei olisi halunnut siirtää kaikkia sairauksia lapselle, mahdollisesti perinnöllisiä? Tai hän miettii miten sinä jakselet?
Keskustelette siitä ahdistuksesta. Eihän kukaan voi etukäteen tietää miltä mikäkin tuntuu esim. ensivuonna. Siksi parikunnat keskustelee tunteistaan myös sen parisuhteen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että purkaa huoltajan ja ahdistustaan edes jotenkin. Teidän pitää puhua asiasta myös silloin kun hän on selvin päin. Monelle sairaudelle on olemassa toimivaa hoitoa. Ja eihän se miehesikään ole suojattu sairauksilta.
Hoidot ovat niin hyvät kun ne pystyy mulle olemaan. Ei autoimmuunisairauksista parannuta. Ja kaiken lisäksi mies on tänä vuonna ollut paljon pahemmin sairas kuin minä. Ollut pitkään sairaalassakin yms.
Vierailija kirjoitti:
Pirun pitkämielinen se sun mies, jos vasta nyt ekan kerran sanoi, että teidän elämä ahdistaa.
Ainahan voi erota ja ahdistaa minuakin moni asia.
No, etsitäänpäs taas niitä hyviä puolia.
Mies on siis lopettanut sen sun inhoamasi absolutismin ja ryhtynyt harrastamaan pikku kännejä. Ja kuten itse sanot, aina voit erota. Ei ole hätä tämän näköinen.
Pirun pitkämielinen se sun mies, jos vasta nyt ekan kerran sanoi, että teidän elämä ahdistaa.