Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksielämä ahdistaa

Eve
05.06.2017 |

Mieheni on 44-vuotias, urheilullinen ja fyysisesti hyvässä kunnossa. Mutta seksi, siinä hän on kuin vanha pappa. Tarvetta seksille kerran /2vko ja se siinä.

Seksielämä on niiiin boring, haluaisin villimpää ja spontaania hulluttelua, mutta ei tämän papan kanssa enää pysty. Tilanne muuttui lähes heti hänen täytettyään 40.

Toinen juttu. Hän usein esittää sanallisesti toivovansa minun olevan aloitteellinen, tätä ollut siis aina. Ja kun ryhdyn asiassa toimeen, kiusaan häntä, puristelen ohimennen, vihjailen tms., halut laskevat ennestään. Mikä syynä? Parasta on, kun esitän vaikeasti tavoiteltavaa ja hän määrää tahdin ja tavan, sen joka toinen viikko.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan vähän omasta olemuksestasi...

Vierailija
2/5 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette olleet yhdessä ja minkä ikäinen itse olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan miehelläsi riittämättömyyden tunnetta joka vie halut ja kohta kyvynkin suorituspaineineen. Ja tuo asenteesi ei sitä tilannetta ainakaan kohenna. Miten saisitte takaisin spontaaniuden ja sen että kyse ei ole suorittamisesta jossa tähdätään vain huolehtimaan sinun tarpeistasi vaan kuinka saisitte siitä yhteistä kivaa ja rentoa ja jossa voi ja saa kompastella ja epäonnistua ja voi silti kokea olevansa hyväksytty ja voi jatkaa ja saada tilaisuuksia jotta voi myös välillä onnistua. Nyt vähän asennemuutosta.

Vierailija
4/5 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ehdottaa jotain niin onko ensimmäinen tnteesta tuleva reaktiosi kiukkuinen tai ei ei -tyyppinen? En nyt tarkoita seksiä vai kaikkea muuta? Vai oletko niin, että "kuulostaa jännältä, minun täytyy vähän miettiä".

Jos suusta tulee ulos salamannopeana reaktiona se ensimmäinen ajatus joka päähän pälkähtää, se voi syödä miestä.

Vierailija
5/5 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi on urheilullinen ja fyysisesti hyvässä kunnossa. Sinä olet liian vanha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan