Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pintapuoliset ihmissuhteet!

Vierailija
04.06.2017 |

Kauhea alakulo iski eilen kun jotenkin aloin miettimään kuinka vähän on ihmisiä, jotka todella voi sanoa tuntevansa ja jotka tidella tuntevat minut. Siis sillä tavalla syvällisesti, että tietävät mitä arkeeni kuuluu tai että minä tiedän vastaavastu heidän arjestaan, että voi todella keskustella kaikesta, myös silloin kun kaikki ei ole aina niin hyvin. Tai kun tuntee epäonnistuneensa tai tietää mitä oikeasti toinen asioista ajattelee. Joskus tuntuu että läheisillekin puhutaan vain pintaa...olen sisimmässäni yksinäinen. Aina.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on ihmiselle arvoitus, näin joskus on todettu ja tottahan se välillä tuntuu olevan. Olin juuri valmistujaisjuhlissa, kyseessä kummityttöni, ja ajattelin milessäni että tämä nuori nainen on minulle täysin vieras. Erilaisten asioiden yhteisvaikutuksesta hän on jäänyt minulle valitettavasti täysin etäiseksi ja tuntemattomaksi, mutta kutsun juhliin kuitenkin sain. Yritin siinä sitten kysellä hänen kuulumisiaan ja suunnitelmiaan, mutta muutaman tunnin näkeminen on tietenkin ihan vain pintaa, syvällisesti ihmisenä en varmasti enää koskaan pääse häneen tutustumaan, näin se vaan joskus menee, valitettavasti. Olimme myös koko perhe sukulaislapsen synttäreillä, tuon perheen äiti on yksi lapsemme kummeista. Sanallakaan ei tämä äiti meidän lapselta mitään kuulumisia tms kysellyt, toki tuollaisessa tilanteessa on kaikenlaista yleistä hälinää, mutta haikeana ajattekin kuinka vieraaksi hekin, siis lapseni ja tämä kummi, tulevat toisilleen jäämään...

Vierailija
2/3 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kaipaan mielummin muutamaa hyvää syvällisiäkin keskusteluja sisältävää ihmissuhdetta kuin sellaisia kevyitä täysin yhdentekeviä jaarituksia jossakin kekkereillä. Muutenkin pidän siitä että puhutaan asioista niin kuin ne ovat eikä vaan siloitella kaikkea näyttämään ja kuulostamaan hyvältä ja ihanalta. Laskin äsken että hyviä vastavuoroisia ihmissuhteita mulla on oman perheenjäsenten lisäksi 5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta