Laitetaan kaikki pää pensaaseen ja leikitään kuinka mitään ei tapahdu Euroopassa
Toistetaan samat twiitit, korulauseet ja höpöjutut, valaistaan pari rakennusta. Kunnes taas ensi viikolla toistetaan sama näytelmä.
Olen väsynyt ja turhautunut, koko touhu on yhtä absurdia sirkusta.
Kommentit (17)
Aivan. Itse olen loputtoman väsynyt ja peloissanikin näiden tapahtumien jälkeen. On pakko myöntää, että minusta tuli rasisti. En jaksa enää kaunistella toista muslimia paremmaksi toista. Minulle riitti.
Toivon rauhaa ja rakkautta maailmaan, mutta nämä iskut näyttävät hyvin selvästi, että se ei mene ihan niin.
Mä totuin aseistettuihin santarmeihin kadunkulmissa jo 90-luvulla joten mikään terroriuhka ei enää hätkäytä mua. Silloin kohteena olivat israelilaiset yritykset joiden edustat oli usein eristetty mellakka-aidoin.
Ei mua pelota, olen täysin kypsä tilanteeseen. Kaikki hyssyttely ja paskanjauhaminen vain kyllästyttää, puhutaan asian vierestä jne.
Tuleeko se piste jossain vaiheessa kun ihmiset saa tarpeekseen ja ruvetaan edes puhumaan suoraan ja ollaan rehellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua pelota, olen täysin kypsä tilanteeseen. Kaikki hyssyttely ja paskanjauhaminen vain kyllästyttää, puhutaan asian vierestä jne.
Tuleeko se piste jossain vaiheessa kun ihmiset saa tarpeekseen ja ruvetaan edes puhumaan suoraan ja ollaan rehellisiä.
Ei ainakaan av:lla. Tästkin ketjusta on lähtenyt useita asiallisia viestejä.
Joku yksittäinen ajaa väkijoukkoon ja puukottelee, niin heti ollaan yleistämässä ja vetämässä mutkia suoraksi. Suurin osa muslimeista ei koskaan syyllisty tällaisiin tekoihin. Sama kun kaikki suomalaiset miehet tuomittaisiin nakkikioskilla pahoinpitelevän Persu-Reinon perusteella väkivaltaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Joku yksittäinen ajaa väkijoukkoon ja puukottelee, niin heti ollaan yleistämässä ja vetämässä mutkia suoraksi. Suurin osa muslimeista ei koskaan syyllisty tällaisiin tekoihin. Sama kun kaikki suomalaiset miehet tuomittaisiin nakkikioskilla pahoinpitelevän Persu-Reinon perusteella väkivaltaisiksi.
Ei tälläisiin väsyneisiin kommentteihin jaksaisi nykyään edes vastata. Sanonpahan vain, että meillä on ihan konkreettinen ongelma joka ei ainakaan poistu hysyttämisellä yhtään mihinkään.
Yhä harvalukuisemmaksi rupeaa tämän touhun ymmärtäjät käymään ja tuntuu, että he ovat myös osa ongelmaa.
Ei tällaisiin väsyneisiin ketjuihin jaksais ees vastailla. Monimutkaisiin ongelmiin haetaan muka yksinkertaisia ratkaisuja ja syytellään hyssyttelystä jota ei ole. Teidän mielipiteen perusteella näitä asioita ei ratkota ettekä te määrää miten asiasta pitää keskustella eikä sitä millaisia johtopäätöksiä pitäisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Näitä yksittäisiä sattumuksia on ollut viime aikoina yllättävän paljon. Voiko mielestäsi missään vaiheesta alkaa puhua ilmiöstä tai trendistä, jolle pitäisi oikeasti tehdä jotain konkreettista twitterissä lässyttämisen sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Noi rasmustelijat on ainoita jotka ovat vielä sairaampia kuin muslimiterroristit.
Pitää paikkansa.
Tapahtuu paljonkin:
Ennenkuin Islam on pyyhkäisty maailmankartalta, rauhaa ja sivistystä ei ole, eikä tule.
Muttakun meillä on unelma?
Joka kuukausi on pari suurempaa yksittäistapausta jossa ruumiita tulee enemmän.
Sitten on vielä nämä jotka tappavat vain yhden kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tällaisiin väsyneisiin ketjuihin jaksais ees vastailla. Monimutkaisiin ongelmiin haetaan muka yksinkertaisia ratkaisuja ja syytellään hyssyttelystä jota ei ole. Teidän mielipiteen perusteella näitä asioita ei ratkota ettekä te määrää miten asiasta pitää keskustella eikä sitä millaisia johtopäätöksiä pitäisi tehdä.
Itse asiassa määrätään koska meitä alkaa olla jo valtava enemmistö. Kaikki yhtä kurkkua myöten täynnä.
Vuosikausia tästä varoiteltiin jo!
Nyt kun Eurooppa on kaulaansa myöten kusessa ja paskassa on jo liian myöhäistä!
Saitte unelmanne suvak1t! Onneksi olkoon. Kätenne ovat veressä!
Hävetkää!
Vierailija kirjoitti:
Yksittäinen?
Kyllä se "yksittäinen" teko on kuitenkin aina ollut tietyn tahon teko. Joka ikinen kerta.
Enää en suostu mieltämään terroritekoja yksittäisen ihmisen tekemäksi, vaan aina taustalla on aate ja ryhmittymä, ja kyllähän se on kaikille selvää, mikä.
Kuten Wittgenstein totesi, asioista mistä ei puhuta ei ole olemassa.