Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain työpaikan! Eipä ole iästä kiinni vaan asenteesta :)

Vierailija
04.06.2017 |

Kirjoitin työpaikkailmoitukseen, että en ole ollenkaan ammattitaitoinen, mutta olen asiakaspalvelijana paras! Muutama tekoripsisussu heivattiin välittömästi, kun kuulemma kohentelivat vaan tissiliivejään 😁

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pöljä tollasen hakemuksen perusteella palkkaa. Yleensä on huono yhtälö, kun kehuu itseään maasta taivaseen (eli on paras jossakin), mutta on silti täysin ammattitaidoton.

Vierailija
2/8 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistatus mikä pullistelija!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanu myös työpaikan tuolla tyylillä. Rehellisesti kertoo missä on hyvä ja missä ei. Kyllä sitä asennetta enemmän katsotaan kuin cv:tä tai ulkonäköä. Tyrkkypirkot saa viimeisenä työtä.

Vierailija
4/8 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon saanu myös työpaikan tuolla tyylillä. Rehellisesti kertoo missä on hyvä ja missä ei. Kyllä sitä asennetta enemmän katsotaan kuin cv:tä tai ulkonäköä. Tyrkkypirkot saa viimeisenä työtä.

Rehellisyys ja pullistelu on kaks eri asiaa

Vierailija
5/8 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina saanu työtä.

t tyrkkypirkko

Vierailija
6/8 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina saanu työtä.

t tyrkkypirkko

Mistä kadunkulmasta?

Vierailija
7/8 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nähdään, että ikä ei välttämättä tuo kypsyyttä...

Vierailija
8/8 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin työpaikkailmoitukseen, että en ole ollenkaan ammattitaitoinen, mutta olen asiakaspalvelijana paras! Muutama tekoripsisussu heivattiin välittömästi, kun kuulemma kohentelivat vaan tissiliivejään 😁

Eli juttelet mukavia, mutta et tiedä myymistäsi tuotteista mitään? Toivottavasti et ole missään ruokaravintolassa töissä, joku saattaa menettää henkensä sinun ruokia syötyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä