Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hei te kaikki karvaturrit! Kysymys kotivahauksesta.
03.06.2017 |
Vuosia sitten kokeilin Veetin vahalappuja eikä niistä ollut mitään hyötyä, mun säärikarvat kai kasvaa tosi tiukasti tai jotain.
Ennen kuin tuhlaan rahaa moisiin voisitteko te jotka vahailette kertoa onko ne laput edelleen rahanhukkaa ja tietty parhaimmat vinkit?
Tarkoitus olisi vahata bikinirajaa, sääret ja kainalot.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Anna olla naturaalina, on paljon seksikkäämpää ja olet muodin eturintamassa.