Vanhemmat naiset ja nuoret miehet
Olen vähän yli 40v. nainen ja ihan mukiinmenevän näköinen.
Olen huomannut,että nuoret miehet flirttailevat ja tuijottavat minua.Onko tämä miten yleinen ilmiö?Seuraa heistä saisin varmaan jonoksi asti oveni taakse.
Kommentit (14)
Ihan normaalia, vanhemmat miehet ovat jo niin seniilejä että ei niillä toimi enää mikään.
Mistä lähtien 40v on ollut vanha? Nuorihan sellainen tytönhupakko vielä on.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia, vanhemmat miehet ovat jo niin seniilejä että ei niillä toimi enää mikään.
Hohhoijaa, ap. Eli tämänkin ketjun tarkoitus taas pässtä haukkumaan vanhempia miehiä. Miten sä jaksat?
Nuoret miehet ovat epävarmoja itsestään ja hakevat hyväksyntää vanhempien naisten kautta.
Tuo on joku villitys nykyään. Minä olen 50 ja sain deitti-ilmoitukseeni vastauksia jopa 18-vuotiailta (en siis etsinyt nuorta miestä). Juttelin yhden miehen kanssa, jolla oli jonkinlainen tätifetissi (piti tukevista viisikymppisistä opettajamaisista naisista) ja hän oli kovasti harmissaan tästä "buumista", kun monet muutkin miehet olivat niiden naisten perässä, johin hän oli "erikoistunut".
Jos sitä ikäeroa on esim. 10 vuotta, mies ei aina tiedä, onko nainen vanhempi.
Minuakin on lähestynyt 12-24 vuotta nuoremmat miehet.
Joskus ehkä voin jopa harkita...
N47
Vierailija kirjoitti:
N47
Älä jaksa nostella omaa ketjuasi, ap.
Mua on lähestynyt kaiken ikäiset. Nuorelta saa hyvät kyydit. :p
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47Älä jaksa nostella omaa ketjuasi, ap.
Menikö tunteisiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47Älä jaksa nostella omaa ketjuasi, ap.
N47 kommentti ei ole minun.
Ap
Kyllä olen saanut huomiota myös oman ikäisiltäni miehiltä.Tämä vaan todella kummastuttaa,näiden nuorten miesten huomio ja se on kyllä minusta kiusallista.
Ap
Jos pelkästään nuoremmat miehet sitä tekevät mutta omanikäiset ei koskaan niin sitten tuntuu oudolta. Muuten ihan normaalia ja olet oikeasti mukiinmenevän näköinen.:D