Kaikki löytää uuden miehen paitsi minä :(
Siis kiva heille että löytää ja olen iloinen heidän puolestaan mutta tuntuu kurjalta että arpa ei osu omalle kohdalle.
Kommentit (8)
No kyllä. Uliuli. Olisi kiva tehdä asioita yhdessä, eikä aina vaan yksin.
Voih. Minä vastaavasti haaveksin, että löytäisin oman rakkaan -Naisen, Sen oman sydänkäpyseni. - Ehkä siis kohtaamme, mutta todennäköisemmin jossain muualla paremmin kun tällä palstalla; käyn täällä, niin harvoin. Aurinkoisia päiviä ja kaunista kesää odottaen.
Vierailija kirjoitti:
Voih. Minä vastaavasti haaveksin, että löytäisin oman rakkaan -Naisen, Sen oman sydänkäpyseni. - Ehkä siis kohtaamme, mutta todennäköisemmin jossain muualla paremmin kun tällä palstalla; käyn täällä, niin harvoin. Aurinkoisia päiviä ja kaunista kesää odottaen.
En kestäis jos miesehdokas lirkuttelisi näin :D
Hei nyt ihmiset ihan oikeasti! Koittakaa herran jumala löytää elämällenne edes joskus jotain muutakin suuntaa kuin sen tuhoon tuomitun parisuhteen perässä juoksemisen, jookos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestäis jos miesehdokas lirkuttelisi näin :D
Naisille tunnetusti onkin vaikeaa miehen olla mieliksi verbaalisesti. Jollei nainen pääse pätemään siinä, että mies tekee liian paljon yhdyssanavirheitä ja huomauttamaan, kuinka miehen kirjoittamassa tekstissä välimerkit on miten sattuu, niin vähintään yhtä hirveää ja tuomittavaa on, jos mies satunnaisena alkukesän iltana lirkuttelee sen sijaan, että sanoisi jotan karskia ja alkukantaista.
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt ihmiset ihan oikeasti! Koittakaa herran jumala löytää elämällenne edes joskus jotain muutakin suuntaa kuin sen tuhoon tuomitun parisuhteen perässä juoksemisen, jookos?
Preach it!
Olisi kiva kun löytäisi edes ensimmäisen miehen. Sulla sentään jo uusi haussa.
ULI