Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te rasmuslaiset olette niin kiinnostuneita Marcosta?

Vierailija
03.06.2017 |

Suorastaan huvittaa kuinka te seuraatte hänen joka sanaa/liikettä enemmän kuin esimerkiksi maahanmuuttokriittiset, jollainen minäkin olen.
En vahdi joka hetki mitä ne "vastapuolen" johtohahmot tekevät ja sanovat. En edes tiedä keitä he ovat. Käyn noin 2-3 kertaa viikossa lukemassa mitä Rasmuksessa kirjoitetaan, siinä se. Ei ole kiinnostusta vahtia heidän tekemisiään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinäkin en oo mikään rasmuslainen. Toiseks toi epäsiisti leiri ärsyttää mua. Kolmanneksi Marco on aika fiksusti haalinut itselleen yhdistystukia ja ilmaisia orjia niin ihan huvituksella seuraan. Onhan se aika koomista että marokkolaiset mamut johtaa noita suomipoikia jotka vastustaa mamuja. Oikee peräkammarinpojan lasikatto :D

Tunnut tosiaan olevan aika hyvin perehtynyt asiaan. Itseäni ei mitkään hörhöleirit voisi vähempää kiinnostaa. Sen sijaan minua kiinnostaa se, ettei Suomeen haalittaisi suvaitsevaiston toimesta samanlaisia ongelmia kuin monissa muissa Euroopan valtioissa jo on. Tämän estäminen tosin on jo valitettavasti hyvin pitkälti liian myöhäistä.

Vierailija
2/3 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa Marcoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieluummin Marcosta kuin jostain misseistä. Marco sentään on ansainnut hänestä kirjoitettavan paskan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi