Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni on alkoholisti

Vierailija
02.06.2017 |

Hei, olen seurustellut noin 3,5 vuotta itseäni melkein 10vuotta vanhemman kanssa. Me ei olla asuttu vielä yhdessä. Poikaystävälläni on alkoholin kanssa ongelmia, hän on menettänyt työn sen takia ja valehtelee minulla juomisesta. Kännissä hän on ihan rauhallinen ja hauska, ettei oo väkivaltainen tai riidanhaluinen. Hän on kuitenkin tosi usein selvinpäin äreä ja haukkuu mua paljon. Hän on myös ihana, koska hakee mua lentokentältä, tekee jalkahoitoja, hakee kaupasta jos jotakin tekee mieli.. en tiedä mitä tekisin. Aiempi suhde itselläni on ollu rankka, koska väkivaltaa ollut. Niin olen miettinyt jaksanko enää tällaista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun jätät sen. Ihan selvä peli.

Vierailija
2/7 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva saada kokemuksia alkoholisti poikaystävien kanssa elämisestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti parisuhteesi ennuste on kovin huono, jos mies ei itse tajua nyt ja pian hakeutua hoitoon.

Vierailija
4/7 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkkiksen kanssa kannata jatkaa. Harva niistä muuttuu! Älä jää tuhlaamaan aikaasi vaikka hetkittäin olisikin ihan ihanaa.

T: alkkismiehen kanssa parit käräjät käynyt

Vierailija
5/7 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kulta edes yritä jaksaa. Alkoholismilla ei ole tie kuin alaspäin. Minä haksahdin samanlaiseen nuorena, ja olin idealisti että kun me ollaan rakastuneita, ja suhteessa pitää yrittää ja blaa blaa.

Alkoholisti paranee vaan jos itse myöntää olevansa sellainen ja itse hakeutuu hoitoon. Kukaan muu ei sille valitettavasti voi mitään. Mikään minun yrittäminen ei saanut miestä raitistumaan kuin enimmillään vuodeksi. Sen jälkeen nopea paluu vanhoihin tapoihin, ja kerta kerralta pahemmon ja kurjemmin.

Ei ole tuolla tulevaisuutta. Jätä nyt kun ei lapsia.

T. Alkoholistin ex

Vierailija
6/7 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin alkoholistipoikaystävän kanssa. Jälkeenpäin voin sanoa ettei olisi kannattanut. Googleta Juha Kemppinen ja alkoholismin vaiheet. Karmeaa, mutta jälkeenpäin luettuna pitivät kaikki paikkansa. Ihan viimeistä en jäänyt katselemaan. Sinun poikkis ei oo enää ees alkuvaiheessa vaan keskivaiheessa, jos työtkin on jo menny. Sen jälkeen on vaan loppuvaihe jossa menee loputkin, ja terveys. Mun exällä on jo nyt terveys menny ja sydän ei kestä.

Vierailija
7/7 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Kiitos kaikille kommenteista. Pidämme taukoa ainakin nyt. Hän ymmärtää oman ongelman ja meinaa hakeutua hoitoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän